Gå til innhold

Blir man virkelig så kvalm og uvell av magesår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysj altså. Noen ganger er jeg så kvalm og uvell at jeg vil spy, men har veldig vanskelig med å spy så jeg har ikke gjort det.

Kommer i bølgedaler og er absolutt ikke sånn hele dager og veldig forskjell fra dag til dag. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med erfaring eller vet dette?

Skrevet

Dytter - jeg er ofte kvalm som du beskriver og har en altfor stressende hverdag - kan det være magesår?

Skrevet

Det er ikke noe uvanlig å bli kvalm når man har magesår. Tror det ofte kommer an på hva man spiser/drikker.

Skrevet

Prøver å tenke litt på om det kan være ting jeg spiser etc. men kan våkne opp kvalm liksom. Hjelper da ofte å spise litt har jeg merket...best mitt på dagen og verst om kvelden føler jeg. Noen dager ikke kvalm i det hele tatt..

Skrevet

Joda du kan nok bli mye kvalm med magesår, men det kommer nok veldig an på hva du spiser. Sterk mat er fy-fy! Jeg merket godt på både kvalme og sure oppstøt om jeg spiste noe magen ikke likte...

Har du magesår, bør du få deg en kur uansett, så slipper du å gå rundt med symptomer. Jeg ble helt fin etter en hestekur. :)

Du lenger opp her, du kan da ikke gå rundt å lure på om du har magesår, bare fordi du er mye kvalm??? Da lukter det litt hypokonder altså... Kom deg heller til legen og fortell hva dine symptomer er, så kan sikkert han fortelle deg hva som feiler deg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...