Navychick Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Minste jenta er 3 uker i dag. Sliter med rapingen så her er en del mageknip og grining i heimen. Men håper det går seg til som med eldste mann. Jeg full ammer. I dag når sambo byttet på henne luktet det utrolig eddik av avføringen hennes. Den var noe grønn på fargen. men det har den vært siste 2-3 dagene. Jeg er veldig forsiktig med hva jeg spiser siden hun er så sart i magen. Holder meg til brød med ost og skinke, banan, eple og potet, agurk, mais og kjøtt til middag. Drikker for det meste vann, litt bringebær saft. Rører ikke brus eller noe annet med kullsyre. Føler snart for å leve på vann og brød. Er det noen andre som har opplevd dette med lukten på avføringen? Hun er og forkjølet på 14 dagen nå. Utrolig fortvilende. Blir så tett hun slutter å puste normalt om natten.
V&A Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 hei hei!!! jeg har opplevd dette.... eller, jeg synes det luktet klorin av en eller annen grunn men jeg merket det da jeg drakk MASSE appelsinjuice!! kuttet det ned til 1 glass om dagen og da gikk det over.... huff stakkars... det er visst mange ute som har vært forkjølet! minsten her er 6 mnd nå, men hun var forkjølt da hun var 2 mnd... og det vartevel til hun var 4 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå