Gå til innhold

yeay! 2.tri!! bare 2 trimester igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da kommer jeg inn her hoppende førnøyd:) kontroll i går fikk høre hjertelyd:) detteren min på 2,5 mente mamma'n hadde en hest i magen:) godt å vite at alt er i orden og at "hesten" har d bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg velkommen jeg, selv om jeg nettopp kom hit selv ;) Da slår vi følge på veien videre! Lykke til :)

Skrevet

ja d er deilig å komme hit:) merkelig at man føler tiden går så uutholdelig sent hele tiden, men egentlig går den nesten litt for fort :P føler at d bare er et par uker siden jeg var 4 uker på vei men d er jo faktisk 2 måneder siden :S og d er ikker mere en ca 5 uker til ul! hjelpes!! :) gleder meg til jeg vet om d er en liten keiser eller ei lita keiserinne. føler på meg at d er en gutt...og i følge ringtesten, som forøvrig har vist d samme siden jeg var rundt 15, blir det en gutt:) men hvem vet :P så lenge d ikke er en hest :P hehe

Skrevet

Ja gleder meg veldig til ul jeg også, blir såå spennende! Har en følelse på kjønn selv, men tenker at det bare er inbildning, hehe, så gleder meg til å VITE :-D Håper bare de kan se det ellers blir det skuffelse altså! :) Blir ul i begynnelsen av april her ca, uke 17 sa legen, men ikke fått noen innkallelse enda da, er vel litt tidlig. Jenta di blir vel skuffet om hun ikke får hest nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...