Gå til innhold

Hvordan ser dere ut der nede når dere drar til føden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I 12 år har jeg barbert meg helt nedentil. Noe annet syns jeg er ubehagelig. Så når jeg drar til føden har jeg barbert dagen før eller samme dag. Hadde jeg derimot hatt en urskog der nede normalt, hadde jeg også dratt til føden med urskogen min.

Annonse

Annonse

Nei, jeg har ikke vært gravid med tvillinger, men jeg hadde bekkenløsning om det betyr noe. Jeg trenger ikke se noe som helst når jeg barberer meg, jeg kjenner hvor hårene er, dessuten ligger det sånn i fingrene å gjøre den barberinga at jeg knapt trenger å føle meg fram. Syns det er veldig enkelt selv med en stor mage og ingen sikt. Men med bekkenløsning var det litt vanskeligere å komme til, men det gikk det også. Alt for velværet.

Jeg følte meg teit også, spesielt etter å ha vært student på føden og hørt ene dustejordmora snakkes dritt på personalrommet om en som hadde glattbarbert mus og tatoveringer. Men det blåste jeg i, her får de ta i mot den musa jeg har. Ble ikke sendt bekymringsmeldiner til barnevernet og jeg fikk ta babyen med meg hjem etter 6 timer, selv med glattbarbert mus.

"Når dere drar til føden"... Det høres ut som noe man gjør omtrent daglig...!

planen var å barbere, men da den første rien kom, var det bare 1 min til neste kom. Jeg prøvde å overtale gubben til å la meg barbere meg, men da han så alt fostervanent rundt om på stua tok han barberskummet fra meg og loset meg inn i bilen, og godt var det, for jeg fødte under en time etter jeg kom inn på sykehuet.

Nei, hun var faktisk ikke det. Hun var generelt en prippen dame som det var vanskelig å like. En dame full av fordommer fikk jeg inntrykk av. De eldre jordmødrene har vel erfart at glattbarberte underliv, tatoveringer, piercinger og silikonpupper ikke er nok til å sette et menneske i bås.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...