Gå til innhold

Homonella? Hvem? Jeg? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff det er ikke bare bare med hormoner :) Er ikke i form for tia, åsså har mannen reist på firma tur til Tyskland.. Han har vært vekke siden torsdag morgen og kommer ik hjem før natt t mandag.. Det er helt i orden at gutta koser seg på tur og reiser litt :D MEN jeg har aldri savnet han så mye før heller ;) Djiiises e bli gal rett og slett :) Griner bare jeg får melding fra han eller han ringer :D he he :) Jeg føler meg rett og slett depressiv mest :D Huff det er godt han kommer hjem snart :) (selv om det føles som en evighet til) :D Er sååå gla han ikke jobber i nordsjøen :) Sender en klem til alle som sitter hjemme aleine mens mannen er på jobb/tur osv :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅ, føler med deg..mannen min jobber mye... og det kan til tider bare strømme på tårer fordi jeg føler meg så ensom...og når han får med seg det så blir han jo så stressa og lei seg...men klarer ikke alltid skjule det, for jeg begynner jo å hikste i tlf eller rett før han drar...haha....håper tiden går fort for deg.. =) og trøste klemmer tilbake til deg.....

Skrevet

He he ja kjnne mæ igjen der ja :) Han ringte tidligere idag :) å d va sååå deilig å høre stemmen hans :D Jeg hylgrinte og han ble helt stille stakkars :D he he :) huff :D ikkje bare bare me hormonene :D

Klem

Skrevet

kjenner meg litt igjen ja:p er til tider veldig hormonell eller litt deppa faktisk. føler meg veldig sliten til tider, å når man har kunn barna å snakke me å ingen voksenkontakt kan man føle seg litt ensom kan man si. Prøver å aktivisere guttene siden de er veldig aktiv,men av å til har jeg helst bare kunne tengt meg å logge i senga,men d kan jeg selvsakt ikke hehe. Mannen forstår d litt,men han er jo sjømann så får me seg lite av d som sjer her hjemme.

Hormonene er ikke alltid lett kan man si:p

ønsker deg en fin helg videre:)

Skrevet

huff ja kjenne au på den følelsen :( Så kan ikke klage jeg på at min bare er vekke ei halv uke liksom når dere andre har en som e vekke over lengre tid :( huff :( Gode klemmer går til dere :)

Ha ei fin helg til dere å :)

Det er lov å føle seg sliten ;) Vi lager jo et barn tross alt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...