gta3 Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Jeg er så alene - kjenner ingen andre gravide. Ingen på jobben spør hvordan det går, ingen har spurt når terminen er en gang - og for alle som ser meg er det ingen tvil om at jeg er gravid. det bør sies at jeg jobber innenfor et veldig mannsdominertyrke, men likevel kunne de vil vist litt interesse? Ikke en gang søstrene mine har kommentert graviditeten min ovenfor meg (de gratulerte mannen min på telefonen da de hadde åpnet julegaver hvor vi hadde lagt med ul bilde, men til meg har de ikke sagt noe). Dette er tredje barnet vårt - er det derfor det liksom ikke er så stort? For oss er det uansett det største i livet akkurat som når vi fikk de to første. De fleste av omgangsvennene våre sier helt klart at de er ferdige med småbarn,- og da blir det ikke så lett å snakke om svangerskapet og hvordan vi gleder oss - så jeg føler meg veldig ensom. Men det er kanskje hormoner og at jeg er storforlangenes. Hjelper litt å skrive dette her;-) Ha ei fin,gravid helg alle sammen!
bokormamma Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Huffa, så trist! Jeg skjønner litt hvordan du har det. Vi venter også vårt tredje, og det kommer mindre enn to år etter nummer to, så mange mener vi liksom ikke skal "styre" så mye med denne babyen. I tillegg er mannen min sin familie helt uinteressert, og det sårer og irriterer meg (og mannen, som er enda mer gira på stor familie enn meg). MEN jeg er heldig med en kjempegod venninne som har termin tre dager etter meg, flere gravide med godt samhold i bygda og en stesøster med termin tre måneder etter meg. Så her er det masse babyprat og kos. Skriv ut frustrasjonen her, du! Jeg kan godt babypludre med deg:-) Har masser av tid og overskudd til det:-) God søndag til deg og magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå