Gå til innhold

Møtte fyren for 5 uker siden og har nå testet positivt... Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Sitter her med 4 millioner tanker og er livredd for hva barnets far kommer til å si. Jeg tror at han kommer til å bli alt annet enn blid.

Innerst inne så er jeg overlykkelig for å være gravid for jeg har hatt lyst på baby en stund men hadde jo ikke akkurat regnet med dette da. Ikke nå....

Shit for en suppe.

Vet jo det at jeg fint klarer dette på egen hånd men samtidig så er jeg redd for at barnefaren kommer til å si at jeg ødelegger livet hans. Vi har blitt enige om å ta ting med ro for han vil ikke binde seg til noe nytt. Egentlig så tror jeg det er hans måte å si at han ikke er interessert i meg på den måten men han er for snill til å si noe for at han ikke vil såre meg. Vi har daglig kontakt på tlf men treffes ikke så ofte for vi bor ikke på samme sted og jeg har 3 barn fra før av så det er ikke bare å dra avgårde liksom...

Nå må jeg bare legge opp en plan for hvordan jeg skal fortelle dette til han. Kan ikke bare troppe opp der og si, Hei, du skal bli pappa i nov!!!

Å som jeg gruer meg. Men det er vel bare å hoppe i det. Er jo ingen vei utenom.

Uansett... Vet ikke helt hva jeg ville oppnå med dette innlegget. Vil vel bare skrive av meg noen tanker...

Er det noen som har vært ut for det samme??? Hvordan gikk det i tilfelle???

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med en liten en i magen:)

høres ut som om abort er utelukket for din del..

Skjønner godt at dette blir vanskelig å fortelle han ja, men du får prøve å si det face to face..:)

Hvor gamle er barna du har fra før av?

Uansett så lykke til:)

Takk :-) Frister jo ikke akkurat med en abort nei. Har gjort det før og tenker på det av og til fortsatt. Så jeg vet hvor hardt det går innpå meg

De barna jeg har ifra før er 11,10 og 2.5 år. Ligger i rettsak ang omsorgsretten om dem med eksen og dette vil si at når vi skal møte i retten i mai/juni så kommer jeg til å ha en ganske stor mage. Og det er jo heller ikke kult akkurat. Jeg har evnen til å rote til livet mitt på de mest utrolige måter... Uff uff...

Men det dette blir sikkert bra i sluttenden.... Håper jeg i hvertfall

Hei VBM, ville bare komme med noen beroligende ord;

hvis du skal i retten om omsorgsretten for barna dine, skal det UTROLIG mye til for at far vinner over mor.. Det skjer bare i helt spesielle tilfeller. Så ikke bekymre deg for at magen skal ødelegge for dette, det går nok helt fint. Og aldri gi deg på noe du ikke mener er best for dine barn, uansett hvor redd du er.

stor klem

Det samme skjedde meg høsten 2007.. positiv test 5 uker etter at jeg traff bf for første gang.. data bare og bodde 60 mil unna hverandre.

Han tok det fint,men vi ble aldri et par.

Jeg har klart meg fint som alenemor til en nydelig gutt på snart 3 år:)

Situasjonen var snudd på hodet her da,det var min førstefødte og hans fjerde barn..

Lykke til! :)

Takk for det. Vet ikke hva jeg skal tenke, si eller gjøre. Ene minuttet så tenker jeg som så at jeg skal beholde dette barnet for at i neste minutt være innstilt på en abort. Jeg vet jo det at det aller beste er jo det siste men hjertet mitt sier noe annet egentlig. Har hatt veldig lyst på baby de siste 6 mnd men ikke under disse omstendighetene.

Jeg har egentlig bare mest lyst til å legge med ned å hylgrine, men det løser jo ikke akkurat noe det heller.

Jeg skal prøve å få dratt en tur til ... imorgen kveld for å fortelle at jeg er gravid. Gruer meg enormt til det for jeg tviler på at han kommer til å ta det pent. Men det gjenstår å se.

Jeg må i hvertfall finne ut av hva jeg skal gjøre nå de nærmeste dagene for allerede nå så ser man magen og erfaringsmessig så vet jeg det at om ca 3 ukers tid så kan jeg ikke skjule den lengre.

Annonse

Detta e jo nokka dokker har gjort i felleskap, og han får vittigmei ta sin del i detta, Du tvang han neppe til å ha sex med deg?? Nei det kan godt hende han ikkje blir superglad, men det e ikkje di skyld aleina at det blei et barn ut av det. Han kunne forsikra seg med å bruke prevansjon, og visst han ikkje gjorde det, så får han bare venne seg til dette...:) Lykke til og Gratulere så masse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...