Gå til innhold

Ramlet på glattisen i går, mens jeg bar min 2,5års gamle datter og i dag....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ganske mye trøkk på føde/lege da, så det er jo greit at man sjekker litt selv ført om en er usikker. Om alle skulle ringt for alle ting det spørres om her inne ville det blitt galskap.

Annonse

Jeg er gravid i uke 31.

Det er sant som dere sier at man burde i stedet ringe en gang for mye osv...men man vil heller ikke føle at man maser og drar unødvendig nedover. Og når jeg er usikker på ting synes jeg det er greit og høre med andre hva de synes.

:) Hi

Det er galskap å vente. Særlig siden dette skjedde i går.

Jeg var MYE på føden mens jeg var gravid, og jeg fikk beskjed om at de heller ville ha meg inn 40 ganger enn ingen ganger, fordi det ufødte barns helse og liv SKAL stå i fokus. De på føden opplever det garantert ikke som mas hvis du ringer og spør hva de mener, og det gjelder uansett hva du spør om.

Lykke til!

Takk for svar kjære dere. Jeg er nettopp kommet hjem fra føden og alt sto bare bra til, jeg fikk en skikkelig grundig undersøkelse med innvendig og utvendig ultralyd, urinprøve og bakterie prøve. Og registrering av fosterlyd.

Legen mente jeg kunne ha slått på meg mer bekkenløsning i fallet så det er nok grunn til alle smertene. jeg hadde også 2+ på leukocytter i urinen og kan derfor ha en begynnende UVI, det kan være grunnen til mye svie og trykk nederst i underlivet.

Jeg må virkelig få si at jeg er sjeleglad jeg bor 5 min unna stolavs hospital føler meg veldig trygg og ivaretatt og at de tok meg seriøst.

De er virkelig flinke der.

Så nå er det bare å vente i 9 uker på å dra tilbake for å føde :o) Gleder meg!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...