snuppi+spire 2011? Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Nå er jeg rundt ikm dager, utifra sånn som jeg husker. Siden jeg sluttet på p-piller ( yasminelle ) i januar. Hadde tr rundt slutten av januar, ( mener jeg ). Og nå i det siste har jeg prøvd med noen tester fra cb, de har vært negativ. Testet også med morgenurin idag, men også negativ. Har også i det siste hadde utflod ( helt hvitt, kremaktig ) . Sorry detaljer. Og idag og igår har jeg hatt små perioder med skikkelig menser smerter som har gjort så vondt at jeg må legge meg nedpå. Men så plutselig er det vekke, og jeg føler meg helt fin nå. Og ingen antydning til tr enda. Så det jeg egentelig lurer på er om det kanskje er for tidlig og teste? Eller kanskje det bare er tr som er på vei? Jeg føler også stikkninger nederst ved magen av og til, og ømme bryster.. Hmm, uff vanskelig og vite..
Gjest Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Hei! Det kan være kjempe vanskelig å vite, det du kjenner er jo både symptomer på graviditet og mens! Husk at februar er en kortere måned enn januar, kan hende du enda ikke har kommet til ikm, og at du har testet for tidlig. Vent uansett et par dager så ser du hva som skjer Lykke til.
snuppi+spire 2011? Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2011 Takk for svar, får vente og se Hvordan går det med deg da, Løvemusen?
Gjest Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Jepp, tolmodighet er viktig Jo takk her er jeg fortsatt i begynnelsen av en syklus, dritkjedelig hehe. Venter EL rundt neste lørdag ca. Så går nå rundt og prøver å finne på andre ting mens jeg venter. Har spådd en del jenter her inne i dag foreksempel. Egentlig litt lettende å fokusere på andres graviditetsønsker, letter litt på mine egne problemer hehe. Spennende med deg, du får fortelle hvordan det går. Krysser fingrene!
snuppi+spire 2011? Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2011 Det er veldig viktig, men ikke så lett.. Spennende med ny måned da, får håpe alt går bra Også må du oppdatere oss, så vi vet hva som skjer Du spår også ja, så kjekt. Takk! Det skal jeg gjøre hihi
snuppi+spire 2011? Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2011 Nei, gjør nok ikke det. Har ikke noe erfaring med det. Hvor lenge har du spådd da?
snuppi+spire 2011? Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2011 okei, kjekt det vell hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå