Gå til innhold

laparaskopi hos privat klinikk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg har dessverre ikke erfaring med Husken,men tror helt sikkert de tar den type operasjon. Jeg har tatt denne operasjonen 2 ganger,og det gikk raskere for meg å sjekke med et annet sykehus enn det jeg tilhørte. Ta kontakt med flere om du har det i nærheten,kan være at noen avbestiller(si at du kan komme på kort varsel,om du kan det,jeg gjorde det,og fikk timen til noen som avbestilte) Masse lykke til:-)

Takker for svar shalin:)

Jeg får ta en ringe runde å se hva jeg finner ut:)

Håper å få det til før juni..hvis ikke blir det vel ikke nytt forsøk før til høsten igjen..føler ikke helt jeg har tid til å vente så lenge...blir 35 i mars og har vært prøver siden 2005...og i dette gamet går tiden virkelig fort..vil bare komme igang med neste forsøk fort:))

Kan jeg spørre hvordan laparaskopi operasjonene gikk?

Kom du deg raskt på beina igjen?

Gikk det greit med narkosen?(er skikkelig nærvøs for den)

Hvor lenge etter operasjonen kunne du starte nytt ivf forsøk?

Uff er nærvøs for denne laparaskopien,men føler jeg må ta denne operasjonen å sjekke om det er noe galt inni der..

Skjønner at du gruer deg,jeg gjorde og det,men tenkt at nå er du 1 steg nærmere en baby:-)

Narkose er ikke noe problem,den er jo nesten "deilig" så den grua jeg meg ikke til,men hvis det er første gang du skal ha narkose så er det jo forståelig.

Jeg tok den siste i oktober,og hadde innsett 1 desember,så det gikk fortere enn jeg hadde trodd:-)

Jeg var sykemeldt 1 uke,de første dagene var jeg litt groggy,og hadde vondt pga luften de fyller buken opp med(for å få bedre arbeidsplass,tarmer ol er jo litt i veien;-) men sånn etter 3 dagers tid var jeg i mye bedre form.

Skjønner veldig godt at klokken går,jeg er snart 37 og merker det veldig godt.

Grunnen til at jeg ikke får barn er pga en legetabbe,utrolig bittert og provoserende,jeg hadde en kondisering for 7,5 år siden,og da tok legen for mye,og jeg har hele tiden trodd at det var grunnen til et jeg ikke ble gravid,men legen avviste dette,men i januar i fjor ble det konstantert at det var grunnen..grrrr at de ikke kunne hørt på meg tidligere!!!!!!

Du må ha mssse lykke til på operasjonen,hør litt rundt,jeg tror helt sikkert du kommer til å få den før juni:-)) Godt å få sjekket om det er noe,kan jo være en tett eggleder f.eks.da får du iallefall et svar.

Har du hatt ivf forsøk før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...