Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Beg i forrige uke (14) at jeg fikk kraftige stikkinger. Regner med at det er kynnere og at det er livmoren som jobber. Har hatt såkaldte smerter hele uka fram til nå uke 15. Får det spes når jeg stresser. Noen steder står det at man bør ta det alvorlig å få det sjekket pga åpen livmor og bla bla. Kan nevne at jeg har endel gul utflod hele tiden også og har hatt det lenge. Føler brystene mine ikke er noe harde lenger og de harikke noe spesielt mørk farge heller. Følte jeg hadde litt mage men nå føler jeg at jeg bare har en burger mage. Var på ul i uke 12 men har veldig lyst til å ta en til. Må bare si jeg er skeptisk til alt.
Snart mamma <3 Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Heisann Jeg er gravid for første gang, og på ingen måte ekspert på noe vis! Men jeg er nå i uke 24, og har begynt å skjønne at det aller meste av stikkinger og "vondter" er normalt i svangerskapet. Så mest sannsynlig er alt bra med deg og baby'n. Husk på at det er mye som skal strekkes og tøyes der inne for å gjøre plass.. Men er du bekymret, så ring til legen din eller jordmoren din. Er bedre med en sjekk for mye enn å gå rundt å være bekymret!
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2011 Men tenker litt sånn at siden det er smerter så er det vel noe levendes der inne!?
Lisilis Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Hei Jeg er i uke 23 og har 60% sykmelding pga kynnere. Har hatt det en god stund nå,og for meg kjennes det som om hele livmoren strammer seg skikkelig og magen blir helt hard. Du bør ta det opp hos legen din el jordmor! Greit å få det sjekket. Jeg har morkaken liggende foran også, og skal på ekstra ultralyd pga det,godt å føle at jeg blir ordentlig fulgt opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå