Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Man kan jo få positiv test så tidlig ja. Men det kommer jo an på når egget fester seg.

Men jeg tør ikke teste...vil bevare det bittelille håpet jeg har en stund til. Men håpet e jaggu lite nå ja. Har akkurat de samme symptomene som jeg har hver måned sånn rett før mensen.

Innsettingsdagen e vel dag 0 tror jeg. Jeg satte inn den 15. så da blir i dag RD 9. :)

Nei...får klamre meg fast til det bittelille håpet mitt litt til... :)

Fortsetter under...

Hvordan gikk det med eggene din i dag Høst72? Håper alle fremdeles henger med til i morgen.

Jeg fikk telefon fra Hausken etter lunsj i dag og de to eggene de tinte ser helt super ut (eller veldig skjønne som sykepleieren sa :-) ) de var 4 delte som de skal være, så blir spennende å se om de har delt seg mer til i morgen. Så da setter jeg nesen mot Haugesund i morgen tidlig. God start på helgen :-)

Masse lykke til til dere som skal teste i disse dager. Selv setter jeg meg på rugetidens berg og dalbanen i morgen :-) Men håper det blir mer en gondol tur helt til topps og der skal jeg bli i 9 måneder :-)

Vi går for det siste alternativet Glow2011:):)

Jeg satt inn to 8 - delte egg på tirsdag,..... vet du noe om denne delingen???? Er det bra at de er såpass delt ved innsett,... eller burde de vært rundt 4- delt begge to???

Jeg har satt inn to fryste tidligere,- da også 8 - delte,- endte ikke med graviditet. Så jeg lurer på om mine har delt seg for fort?? Og stopper opp når de kommer inn i livmoren.

Jeg er såååååå spent,- men håper ikke rugetiden går så veldig fort, de siste dagene før testdag er bare forferdelige synes jeg. Bedre å ruge,- og HÅPE!!!!!!

Prøver å fortelle eggene mine at de må bli der inne:):):)

Lykke til alle sammen;) Vi må klare det denne gangen.....

Ja vi satser på at det er vår tur nå :-)

Jeg vet ikke så mye om deling, annet enn at de bør dele seg i partall, fra 4, 6, 8 osv og at f.eks 5 delt indikerer dårligere kvalitet(men det blir baby av de eggene også, så ingen panikk dere som har fått satt inn det :-) ). Så regner med at de nå deler seg videre og skal være 6 eller 8-delte i morgen. Skal høre med de på Hausken og gi deg en lyd :-)

Planen min er å dra ned til Hausken og få satt inn eggene og så late som ingenting. Har klart det fint til nå, bare litt puls i dag når de ringte for status for eggene.

Vi har vært relativt åpne med omgivelsene angående vår situasjon, men denne gangen er det kun sjefen min som vet det (av praktiske årsaker). Mannen er bortreist, så ingen har mistanke heller, han skrev under på papirer før han dro. Håper å overraske alle om et par uker :-)

Jeg har prøvd å holde det hemmelig denne gangen jeg også,... men har ikke klart det helt. Men jeg har holdt mine "masete" venninner utenfor denne gangen. Kun ei som vet det, og hun spør ikke hvis jeg ikke sier noe selv.

Tenkte jeg skulle jobbe fullt denne gangen, men ta meg et par dager fri i forbindelse med testing?? Orker ikke tanken på å teste negativt også må dra på jobb rett etter.... Får høre med legen min om hun kan sykemelde meg et par dager!! Men håpet er jo å få positiv test om ca 1.5 uke.....

Så fint at du spør ang deling!!

Masse lykke til!!

Annonse

spennende å lese om hvordan det går med dere alle!

Er selv på RD 7. Har ikke kjent noen ting, bortsett fra litt stikking i dag. Er veldig spent, som vanlig.

Er på reise i Asia, så har heldigvis masse å fylle både dagene og tankene med.

Skal teste 31 mars.

LYKKE til alle sammen.

Jeg blir så glad når jeg leser at så mange er rugere og noen har blitt gravide. Gratulerer og lykke til!

Jeg venter fortsatt på mensen. Vanligvis pleier jeg å ha litt utflod fra eggløsningen fram til mensen, men denne gangen er det rent hver dag. Jeg bare skjønner ikke. Og i dag er det bare den 27 dag! Alt for tidlig å håpe at det hadde gått naturlig allikevel. Min kjære smilte litt lurt når jeg sa det, men jeg vet ikke hva jeg skal føle. Men jeg sluttet å bruke rockeringen, fram til mensen begynner. :)

Hei Ibir!

Jeg tror at jeg merket det, men tenker også at det kan være bivirkninger fra Lutinus eller Frigamin (blodfortynnende). Men jeg hadde hele tiden en veldig god følelse!

Synes nesten det ble ubehagelig når jeg skulle teste, var så utrolig nervøs.... Nå krysser jeg alt jeg har ;)

Lykke til! Gleder meg til å følge deg :)

Hei hei alle sammen

Da er jeg også en ruger! Nå er det to ukers endeløs venting som gjenstår før vi får et svar på om vi har lykkes eller ikke!

Fikk satt tilbake to bra egg hos Hausken i dag.

Krysser fingre for alle oss rugere, og gratulerer til de som har testet positivt!

Ha en riktig god helg alle sammen!

Lykke til:)

'

Jeg testet meg idag på RD9 (litt vell tidlig) å den var som forventet negativ,hehe,så jeg håper på positiv den 30,som er den dagen jeg fikk beskjed om å teste.. jeg bare følte sterkt behov for å teste meg idag ,hardt å vente så lenge..:/

Annonse

Så flott da Høst72 :-)

Jeg fikk også satt inn to perfekte egg i dag, så da er det bare å holde håpet varmt.

Aurora34, jeg fikk ikke noe spesielt svar på om de burde være 6 eller 8-delt dagen etter opptining. Fikk bare beskjed om at de hadde delt seg videre og alt så normalt ut. Det gikk så fort i dag at jeg ikke fikk med meg at han satt de inn, var opptatt med å hilse på sykepleieren som kom inn akkurat da :-) Det er litt rart, for i motsetning til forrige gang (fersk forsøk), så er det akkurat som om jeg ikke holder på med noe spesielt. Er litt sånn, jaja går det så går det....håper det er positivt :-)

Syv88: satser på at testen er positiv snart :-)

Ha en strålende helg alle sammen :-D

Hei alle sammen!

Er litt skuffet over meg akkurat nå, jeg burde ringt til ullevål i går og spurt om hvordan det ligger an. Men siden jeg ikke har hatt noe utflod i det hele tatt begynte jeg å håpe at kanskje jeg hadde blitt gravid naturlig allikevel, men nei. Mensen har så vidt begynt i dag. Da blir det ikke min tur denne gangen. Vi får vente til neste måned igjen.

Lykke til! :)

God helg!

Hei igjen alle sammen. Hadde håpet på å få satt inn egg neste uke og bli en i rugegjengen igjen. Det hadde visst ikke kroppen min tenkt til etter ni dager med progynova.

Slimhinnen var fin og tykk men det var mange eggposer og ett egg på 12 mm og legen sa eggløsning ville komme i løpet av 3-4 dager. Egget kunne være maks 10 og derfor ble det avbrudd. Dosen økes til 4 progynova tab. i neste syklus.

Litt kjedelig, men ingenting jeg får gjort med det. Er det ikke det ene så er det det andre sier nå jeg. Den ene måneden går vi på sprøyter for å få mange egg og den andre måneden skal kroppen ikke produsere egg og gjør det for det. Gubben kalte meg for verpehhøne i dag og det er det jeg føler jeg har blitt til nå. Får se fremover og "si så lenge det er egg er det håp".

Ja, ja da blir det mange kafebesøk fremover som en trøst.

Alle dere andre mars prøvere får ah lykke til i jakten på gullegget. Måtte det bli mange mars beboere og gledeshyl fremover!

Klem, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...