Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Phoenix1: lykke til da:)

Jeg har uttak på mandag og innsett på onsdag, jeg gleder meg sååååå ubeskrivelig mye! Var på sjekk på fredag, og alt så perfekt ut sa de,så håper det ender med en liten perfekt baby. uansett,ønsker alle dere andre alle de babyene dere måtte ønske, lykke til:;)

Fortsetter under...

Var på første UL denne gangen igår :)

1 eggpose som var "perfekt" som legen sa: 12mm + 2 stk som var mindre :) Er positiv, kanskje det blir uttak neste uke allerede! Ny kontroll på mandag 14.03 for å se utviklingen. Går på 450IE puregon og har gjort det i 11 dager idag - så jeg HÅPER og TROR at vi finner noe i eggposene og at det befruktes etc-etc :)

Evig optimist :)

Så flott Mamma2011?, håper virkelig at det går veien for deg denne gangen. Kvalitet er absolutt viktigst!

Selv er jeg på dag 4 på Progynova og det går veldig fint. Tenker egentlig ikke så mye på at jeg forhåpentligvis er ruger på to egg om to uker. Mannen er reist på jobb og blir borte noen uker, så jeg er alene på forsøket denne gangen. Veldig praktisk med egg på frys når mannen er borte så ofte :-) Har bestemt oss for at det skal gå bra denne gangen, begge eggene skal feste seg og ingen abort! Tenk om det var så enkelt :-)

Masse lykke til med uttak i morgen Syv88.

Phoenix1, krysser fingrene for innsett av super egg for deg på tirsdag :-)

Hei igjen, jenter!

Var på UL på fredag, og slimhinne og alt såg bra ut! Så da blir det innsetting på torsdag, på min 25 års dag!! Kanskje er det et lykketegn??:) Håper virkelig at det kan klaffe denne gangen. Har jo hørt at det er litt mindre sjans med frys.. Men håper på at 2 overlever opptining, og at vi får satt inn 2. Da føler jeg at sjansen er litt større lissom..

Har faktisk hatt en del bivirkninger av Prygonova.. Spesielt de 4-5 første dagene. Har vært veldig kvalm, til og med kastet opp et par ganger. Hadde ikke noen særlig merkbare bivirkninger med hverken sprøy eller sprøyter. Men men- DET er det verdt. Jeg håper på å kjenne kvalmen igjen jeg, om ca 3 uker eller noe, som et GRAVIDITETSsymptom :) Jeg mener det, jeg skal spy litervis med glede, dersom det er fordi jeg endelig har blitt gravid...hehe..

Lykke til med dere alle, håper på tidenes julegave for oss...!

Da var uttak overstått, og de fikk ut hele 17 egg. Og de er redd for at jeg er overstimulert,så må ta blodprøver til onsdag- håper ikke jeg er det:/ hadde gledet meg sånn til å få satt inn baby frøet:)

Jeg hadde så utrolig smerter under uttaket, at jeg holdt på å svime av, mens hu andre som hadde samtidig som meg,sa at hun nesten ikke merket noe.. hehe,sikkert meg som er en skikkerlig pyse. gleder meg til tlf fra porsgrunn imorgen for å høre om eggene er bra,og hvor mange som er blitt befruktet:) tvitvi:)

Annonse

HURRA.da blir det utak på onsdag,og innsett fredag,blodprøven var grei idag =) er litt urolig for hvor vondt det vil gjøre,håper ikke jeg får like vondt som deg syv88.det er vel forskjell fra person til person.. lykke til alle sammen,krysser alt som går an å krysses for dere alle sammen =)

Da er akkurat otrivelle satt;)

Egguthenting på ons, og innsett på fredag....

Så langt går alt helt etter planen.

Lurer på; mine follikler var 18-24 mm ? Ser det var normalt med 12 lenger oppe her?

Lykke til alle sammen!

Hei jenter!

Jeg hadde uttak forrige mandag og synes egentlig ikke det var noe vondt, så slapp av jenter, tror det er veldig viktig!

De fikk ut 20 egg og var redde for overstimulering, onsdag tok vi en blodprøve, det så bra ut og satte derfor et flott befruktet egg tilbake ;) For sikkerhetsskyld tar jeg blodfortynnende.

Alt ser til nå fint ut og vi krysser fingre og ben!

Lykke til dere som skal ha uttak denne uka!

Godt du fikk satt inn:) håper det samme med meg til onsdag,MEN det er viktig for meg at alle forstår at noen har VELDIG EKSTREME smerter. jeg har høy smerteterskel, men uttaket idag, var så vanvittig vondt,jeg gråt og trodde jeg skulle svime av,skulle ønske noen hadde "advart" meg litt ,for det kom som ett sjokk. Jeg har faktisk nesten ikke klart å gå i hele dag,annet enn karret meg på do skåla for å få ut blod som presset,magen står rett ut,og presser ,men alt er jo verdt det:D

Som sagt tidligere idag i denne tråden, hørte jeg hun som hadde uttak i den andre rommet si til mannen sin etter hun var ferdig,at det ikke gjorde vondt i det hele tatt:) men på meg hjalp det ikke med morphin eller lokal bedøvelse der nede nei. hehe, satser på at jeg ikke behøver igjen;)

ga+jp Håper at frøet fester seg,og at du får en nydelig baby:)

Da fikk jeg telefon fra klinikken nettopp. De hadde tint to av våre tre fryseegg. Det første overlevde ikke og de hadde derfor tatt opp et til og det levde visst i beste velgående. :) Så om et par timer skal jeg avgårde for å sette det inn....superspent...:):):)

Lykke til alle sammen! :)

Annonse

Kjære syv88!

For all del, jeg skjønner at jeg har vært heldig og jeg unner deg absolutt ikke å gjennomgå disse smertene!

Jeg så at det var noen spente jenter her inne som ikke hadde hatt uttak og ville derfor dele min historie også.

Vi er forskjellige, behandlerne er ulike, dagsformen varier osv Mange faktorer som spiller inn!

Ønsker deg, syv88, lykke til i morgen. Jeg krysser fingrene for deg ;)

Lykke til, Phoenix!

Skulle egentlig ha satt inn i morgen, men fikk utsatt til torsdag på grunn av det var veldig vanskelig for meg i morgen. Så er spent på om de overlever opptininga ... Skal ha innsetting torsdag da, dersom det går bra. Hadde 2 inn sist, og håper på det nå også...

Da e jeg ruger! :):) Hurra!! Fikk satt inn et 8-delt egg i går. Har ett fryseegg igjen etter dette. Får bare krysse fingre og håpe på positiv test om noen uker...hørtes ut som en evighet.... må prøve å fylle dagene med noe. :)

Ha en topp dag, damer! :)

gratulerer syv 88 og phoenix =) ønsker dere masse lykke til... spennende synes jeg.tok utak idag,og ble veldi positivt overasket,kjente veldi lite til utaket.gjelder å slappe ordentlig av.fikk ut 18 egg,så nå håper jeg inderlig de ringer imorgen å sier at noen har blitt befruktet =)

Gratulerer selv, syv 88. :) Jeg skal vel teste enten 29. el 30 tenker jeg. Innsettingsdagen e vel dag 0....? Da blir det vel 30. ja. :) Spennende dager!! Nesten litt for mye.... :)

Og gratulerer til deg som fikk ut 18 egg på uttaket! :) Så utrolig flott!! Så klart det blir befruktning til i morgen! :):)

da var 6 egg tatt ut i dag, like vondt som sist på den ene siden og ikke vondt på den andre siden. akkuratt som sist:) men sist tok jeg ut 13 og nå seks så var bedre nå ja.. håper på at hvertfall to blir befrukta og kan tilbake.

lykke til alle dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...