Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Del Skrevet 26. februar 2011 I morgen har jeg og min mann vert gift i 5 år. Det er ganske tydelig at han har planlagt noe, for jeg skulle ikke legge planer for i morgen. Han hadde planlagt dagen Men uansett... Om han har en romantisk plan så burde vel jeg også gjøre noe for han.. En gave, en gest eller noe.. Men vi har blitt enige om at vi ikke skal kjøpe noe som helst. Vi skal ikke bruke penger... hmm... Hva skal jeg da finne på? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142957050-trenger-tips-til-kj%C3%A6restepresang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
L&L Skrevet 26. februar 2011 #2 Del Skrevet 26. februar 2011 Gi ham hjemmelagde gavekort, det faller helt sikkert i smak. Her er noen tips: Ta bilde av et sett undertøy å lov han en en deilig kveld på soverommet Gi ham et gavekort med massasje Gi ham en film kveld, du kjøper potetgullet han velger filmen. Gi han en bilvask. Gi han en tur ut på byen med gutta, eller en poker kveld. Gi han en romantisk date, kok pølser på termos og ta med god drikke å gå til et fint sted i nærheten en kveld. Gi han en cd med yndlingsmusikken hans. Gi han en 3 retters middag hjemme med deg som desserten Gi han en dag som dere skal gjøre ingenting sammen, ligge lenge i senga,kose dere og ha 0 planer. Gi han et kort med kjøre til fest og hente utpå natten Dette var bare noen forslag, vær kreativ:-) jeg å min kjære har gitt hverandre slike gavekort i flere år nå og det er like morro vær gang. 1 gang tok jeg bilder av ting som hørte til gavekortet, har også fått mine på MMS med bilder og gavekort. har lagd små lapper med gavekort og lagt i en hjerteboks, mange muligheter. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142957050-trenger-tips-til-kj%C3%A6restepresang/#findComment-142957255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå