linaa Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 ei Uke i morgen siden jeg skulle fått mensen. ikke noe å kjenne ennå heller, synd det er litt merkelig med tanke på en positiv test, men negativ dagen etter? har ikke testet meg siden negativ.. bør jeg vente litt til å se ?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Gud no vart jeg nysjerig. Da må den vere posetiv no )
linaa Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2011 ja,, men tørr ikke å teste ennå, siden jeg fikk en negativ test dagen etter den positive testen.. venter noen dager til å se vel..
snuppi+spire 2011? Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Du er flink som holder ut da, hvor lenge siden er det du tok test nå da? Spennende dette
linaa Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2011 tok positiv test på mandag , å en negativ på tirsdag. vell å merke forskjellige tester.. skulle egentlig hatt mens på søndag. altså en uke siden i morgen .. har noen symptoner. vet ikke om jeg innbille meg ell om det faktisk er noe.. men konstant sug etter mat å godteri nå.. å når jeg først blir sulten så blir jeg skikkelig sulten å MÅ spise, ømme bryst, større også , mere tissetreng nå en før, når jeg virkeli må så MÅ jeg nå.. griner av alt mulig på tv, blir fortere sint å irritert.. ikke vet jeg. men prøve å vente litt..
snuppi+spire 2011? Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Spennende, du må oppdatere oss da Du har no symptomer virker det som, så håper du er gravid da. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå