Gå til innhold

Noen flere med innsetting til uka?

Anbefalte innlegg

Vi har innsetting til torsdagen, hadde vært hyggelig om flere skulle så vi kunne fulgt hverandre til test og forhåpentligvis i 8 mnd etter det :) Fikk nettopp vite at donor fill ut 7 egg, så nå er vi spente på hvor mange som holder seg til torsdag -krysser fingrene for to flotte blastocyster!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142957019-noen-flere-med-innsetting-til-uka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig, mulig :)

UL på mandag, så da får vi vite mer om eggene er modne nok til å tas ut i løpet av uka :)

Hvor holder du/dere til? Hatt mange forsøk?

Vårt tredje offentlige forsøk for oss denne gangen.

Lykke, lykke til :)

Takk :) Fått ut 29 egg til sammen på første og andre forsøket, men bare ett egg på hvert forsøk som har klart seg, vet ikke hvorfor. Heller ikke St.Olavs.

Men håper virkelig på en positiv test denne gangen,mange egg ut og på frys til evt senere :)

Lykke til, måtte mars mnd være vår mnd :):)

Annonse

Hei Klar39, ja jeg vet vi ligger nesten likt for jeg så det i går og la inn respons på det siste innlegget ditt på CFC-tråden men svarte på selve innlegget og ikke på det aller siste i tråden så du har sikkert ikke sett det. Klønete gjort av meg :-) Lykke til med scanning i morgen. Her ligger Ovitrellen klar og skal settes mitt i en kinokveld med venninner i kveld, kan jo ikke ha livet helt på vent mens man driver med dette. Venninnene mine er så omtenksomme og har bestilt billetter ytterst på en rad så det skal være lett for meg å gå ut og inn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...