Gå til innhold

Betyr besteforeldre så lite for dere?

Anbefalte innlegg

Ja,helt enig. Man kan jo faktisk selv bestemme hva enn vil utsette seg og sine for. HELT utrolig at hun her over kan lese inn i det at det er frekt og at man prøver å bestemme hva andre skal gjøre i sine egene hjem, da snur du problemstillingen..... Man vil ikke besøke noen som røyker, fewrdig med det. OM man vil ha besøk så røyker man ikke inne, ellers får de ikke besøk men må nøye seg med å besøke oss. SÅ enkelt er det nemlig, og det er IKKE frekt!

Som min svigermor (hun røyker ikke nå)sa: Når mine var små var det en diger tåke av røyk i stua under familiebesøk, jeg skjemmes og vi skulle vært arrestert hele gjengen......

Hun har iallefall selvinnsikt til å forstå at det de gjorde den gang var feil, så all ros til henne for det. Også all ros for at hun satt familien først og la røyken på hylla.....

Fortsetter under...

Men 18:36. det er jo ikke det som er problemstillingen?? jeg ahdde også latt mine barn være i hjem hvor det røykes til vanlig, men IKKE hvis dem røyker der sammen med barn. Men faktunm er at hvis de4 menneskene ikke klarer å gå ut å røyke den stunden det er barn tilstede, bryr dem seg mer om seg selv en barns velvære og for m9in del hadde det ikke spit noen rolle om det var venner, besteforeldre eller kongen for den saks skyld.

Kan ikke tro at det er noen som har så snevert syn.......betyr besteforeldrene så lite?! Vil heller si det sånn at barnebarna ikke betyr så mye for besteforeldrene som setter det å røyke inne den lille tiden småttisene er der høyere enn å være sammen med barnebarna......

Det er ikke det at man skal bestemme det som noen gjør i hjemmet sitt, det er det at man kan bestemme HVA man vil utsette våre små for. Og passiv røyking er en slik ting jeg ønsker å beskytte den lille mot, så enten må besteforeldre akseptere det ellers får de ikke besøk. Fordi vi kan velge det bort.......men de er velkommen hit, og da må de selfølgelig røyke utenfor.

Snevert syn kaller man det, man har ALL rett til å bestemme miljøet man vil de små skal oppholde seg i uten å bli beskylt for å prøve å bestemme hva andre gjør i sitt hjem....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...