Gå til innhold

Vippestol?Babybjørn vs Viki

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en viki vippestol hos svigers,ønsket meg en babybjørn da jeg ble anbefalt den,så har de ikke inne i butikken så jeg får sett på babybjørn sin stol ,men syns den viki sin va rar,stor og klumpen med disse meiene..

Er babybjørn sin mindre i størrelse enn viki sin ?

Trenger noen synspunkter på størrelsen evt funksjonen på babybjørn sin stol i forhold til viki sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan google opp Baby Bjørn sin stol, har ikke sett så mange andre stoler som ligner på den. Jeg kjøpte Babybjørn igår og angrer på at jeg ikke kjøpte den tidligere, pjokken bare elsker å sitte i den og har også fått den anbefalt fra venner som har hatt den i flere år, tidligere har vi hatt en vanlig vippestol.

Skrevet

Vi har hatt babybjørn sin og ville overhodet ikke vurdert noen annen vippestol.

Den kan brukes helt fra fødsel, og den blir heeeeelt flat når den slåes sammen. Den er med andre ord superlett å ta med seg om man trenger det. Tar ingen plass, blir som en "plate" på en måte.

Har sett mange rare vippestoler som virker mer som en vugge nesten. Babybjørnen fjærer så fint. :)

Kjøp den med nettingaktig stoff. Tørker superfort om du må vaske trekket. :)

Skrevet

Tusen takk for svar :) skal høre på dere :) skal idag å se på en som har en babybjørn (mest for og over bevise mannen ) for å se at den er bedre enn den vi fikk av emrket viki..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...