mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Han er 5 1/2 måned. Han har fått fast føde en stund nå, men kan jeg begynne å gi litt most banan også? er det annen type frukt jeg kan begynne å gi han også? Og hvor gamle skal de være før de begynner sånn smått å få brødmat?
Ane Elise Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Hei! Har en gutt på snart 4mnd, jeg begynte nå nylig å gi han mos banan samt pære Han bare elsker det!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 tror ikke det er noe i veien for at han får smake litt banan bare mose klompene bort , eldste jenta mi var tidlig på frukt, (nå 2 år, og spiser såogsi kun frukt og grønnsaker) kjøpte en sånn "feeder" som vi puttet jordbær og eplebiter, osv i, startet me brødmat i 7 mndrs alder tror jg,
Hanna30 Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Helt greit fra fire måneder, når de kan spise fast føde. men vær obs på at han kan få hard mage av det, så kan jo være greit å ikke starte med så store mengder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå