Gå til innhold

Kjære *lille blomst* og Zassy (eller andre som kan spå).....dere har spådd at jeg snart vil bli gravid; kan det være at jeg er så heldig at det har skjedd nå?

Anbefalte innlegg

Hei *lille blomst* og Zassy! Dere to har spådd at jeg skulle klare å bli gravid ganske snart; du Zassy fikk sterkest opp de første månedene i 2011. Tør ikke håpe for mye...vil iallefall vente med å ta nok en gravidtest...tok faktisk et par i uka som er gått, men de har vært negative. IKM i dag. Kan dere se om vi har lyktes denne gangen...selv om jeg ikke tror at det kan ha skjedd så fort altså.? Min fødselsdato er 18.06.73, mannen min 25. 01. 74. Ville blitt veldig takknemlig hvis noen av dere tok dere litt tid:-)

Fortsetter under...

Hei mari!

Hvordan gikk det denne pp?? forbi ikm nå...

Jeg fikk desverre ikke opp graviditet nå, men gode muligheter i neste syklus... håper selvfølgelig du sitter der med en positiv test nå!

Jeg fikk en følelse av at du kanskje holder på med (eller burde ta) en omorganisering i hjemmet ditt, gjøre det varmt og koselig, tenne lys og finne frem noen fine ting til å ha rundt deg;) evn tror jeg dere kommer til å finne på noe romantisk i tiden fremover.

hvis det ikke er tilfelle så er det iallefall et tips fra meg, finn frem det som gjør at du trives og koser deg og gjør noe romantisk sammen. Det vil uansett hjelpe dere med babylagingen også!;)

Masse lykke til!

klem

Hei igjen *lille blomst*, og tusen takk for at du tar deg tid for meg! Menstruasjonen var bare forsinket, slik jeg trodde, så denne måneden traff det ikke, nei....men ny prøveperiode, og nye muligheter:-) Både du og Zassy har spådd det samme; at jeg vil klare å bli gravid i de første månedene av 2011, så jeg er optimistisk (men også litt utålmodig, dessverre)! Jeg gir tilbakemelding ved positiv test!

Takk ellers også for tips, vi koser oss så mye vi kan! Du skjønner, jeg er for tiden hjemme med vår lille ettåring, men studerer litt ved siden av...ikke noe stress, altså, studiene er min hobby også, så jeg gjør egentlig det jeg har lyst til hele tida, uansett.

Jeg vil gratulere deg,også, *lille blomst* med graviditet! Ønsker deg masse lykke til videre framover! Take care!

klem

takk mari:)

Håper det klaffer denne mnd! Har sett flere tilfeller av "det klaffet den mnd vi ikke brydde oss/prøvde så veldig/hadde sex mer enn en gang" osv... Kanskje det dere må gjøre: ikke bry dere om å bli gravide denne mnd!;) Masse lykke til!

(jeg ble forresten også gravid den mnd vi egentlig hadde gitt opp og begynte med helt andre prosjekter!)

Hei igjen og igjen, *lille blomst*....det du sier kan jeg skrive under på! Du skjønner, jeg ble gravid mai 2009, og da hadde vi prøvd i to år uten å få det til. Jeg var på utredning januar 2009, og fikk i april (2009) brev fra Ullevål sykehus om at vi nå sto i kø for behandling fra høsten; i brevet var også en resept på pergo som jeg skulle gjennomføre i forkant av første time. Så da var jeg/vi fullstendig innstilt på at vi ikke kom til å klare å få barn på egen hånd. Men i mai 2009 skjedde altså det utrolige; en positiv gravidtest......det hele føltes litt surrealistisk, og jeg er fremdeles så utrolig takknemlig, skal jeg si deg, for at vi fikk det til, og at vi har et velskapt barn i dag!

Det er bare det at jeg blir 38, og tenker at det hadde vært fint med søsken til krabaten; du har jo spådd at vi vil være så heldige å få tre barn:-) Blir litt utålmodig, bare; også litt engstelig for at vi kanskje vil trenge hjelp....har jo ikke så mange år å gå på.....men, vi har tenkt at vi ønsker oss fosterbarn, uansett vi. Så den lille vil få søsken, og vi gleden av flere barn i huset.

Gratulerer nok en gang med det fantastiske som er skjedd, så utrolig spennende!!! Gleder meg på dine vegne!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...