Gjest Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Jeg er på min første enkle kur med Pergotime. Jeg har innimellom eggløsning av meg selv, og får da klart positive EL-tester + en god del smerter. I dag er jeg altså på CD 17 og har enda ikke fått noen positiv EL-test. Jeg tester med billigtest på morgenen og med billigtest + CB digital på ettermiddagen, så jeg skulle jo være sikret. Jeg har hørt at man kan få senere eggløsning med pergo, men er det vanlig med såå sen? Eller burde jeg bare gi opp denne PP'en? Har hatt EL-slim litt til og fra hele denne uken... Men ikke så mye som jeg pleier å ha rundt EL. Har ikke tempet denne PP'n, men vet sånn ca vanlig coverline, og jeg er ikke over den i temp, så kan vel ikke EL ha skjedd allerede..? Min gynekolog mente at eggløsning ville komme på dag 14, og at det holdt med sex på dag 12, 14 og 16... Noen av dere pergo-jenter som har fått sen eggløsning??
tiemie Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Ingen grunn til å gi opp!! Her i huset har vi en pergo-unge som ble til med el på dag 20, hihihi Lykke til!!
Gjest Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Tusen takk for svar, tiemie Da skal jeg ikke gi opp håpet riktig ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå