Gå til innhold

Torunns drømmekjoler?

Anbefalte innlegg

Noen som har bestilt fra den siden? Er de like fine i virkeligheten som på bildene?

Skal i bryllup i sommer og trenger en ny kjole. Synes det var et par fine kjoler hos Torunn og det er jo utrolig rimelig hvis de virkelig er fine disse kjolene. Er det for godt til å være sant? Glad for å høre erfaringer hvis noen har :-)

Hvis noen har tips om andre nettsider med selskapskjoler blir jeg også glad! Jeg trenger inspirasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142956659-torunns-dr%C3%B8mmekjoler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De e heeeeeelt fantastiske. Jeg har en selv, og har sett flere av de "live" så de er virkelig enda flottere enn på bildene, og alt går så fort og greit med Torunn.

Om du ikke vet det har hun gruppe på facebook, der er det stadig konkurranser med bl.a. kjoler som premie...

lykke til med kjolekjøp

Må si jeg er noe skeptisk. Min veninde handlet der. Selv var hun veldig fornøyd. Men jeg synes egentlig ikke kjolen satt helt som den skulle. Så rett og slett for stor ut over brystet. I tillegg passet den ikke helt over ryggen, noe min mor heldigvis fik ordnet. Brystpartiet kunne hun ikke fikse med enkle grep...

Vurderte selv å handle der, men etter dette + at den kjolen jeg hadde sett litt på, lå ute på en utanlandsk side med nøyaktig samme bilde, men til en helt annen pris droppet jeg det. Har en mistanke om at hun handler fra utenlanske forhandlere, der man like gjerne kan bestille selv, til en brøkdel av prisen. Den kjolen jeg så på var iallefall nesten dobbelt så dyr hos henne som det andre nettstedet jeg var inne på. Om du vil ha en pen og rimelig kjole handler du fra utlandet, lønner seg som regel selv om du betaler frakt og toll. Se feks på jk.dress.com. Finnes flere som selger fine og rimelige kjoler. Ellers kan man ofte gjøre et kupp på finn.no

Jeg har handlet hos henne og er super fornøyd:) Og enig med hun første som kommentere, er mye finere enn på bildet..:)

Nå har jeg absolutt ingen problemer med å fylle ut brystpartiet (heller omvendt) og min satt som støpt:D

Er ofte auksjoner hos torunns drømmekjoler (på facebook), og det er fine kjoler til halv pris...genialt:D

det at din veninne har bestilt feil størrelse kan du jo ikke laste torunns for.. dummeste jeg har hørt..

videre er hun jo helt åpen på at hun importerer kjoler fra mange andre leverandører i utlandet, men at man også kan bestille egne design osv.

så ser ikke hvorfor det skal være så merkelig..jeg for min del syntes det var myyye tryggere å handle hos torunns. skulle jeg bestilt direkte fra leverandøren hadde jeg fått toll og porto og ikke muligheten til å returnere ved feil størrelse..

Så igjen, jeg anbefaler Torunns-kjoler på det sterkeste.. har et par jeg går å sikler på... men må nesten ha en anledning,,hehe

Annonse

Regner med det var meg du siktet til ang kjolen som ikke passet. Veninnen min var innom Torunns lokaler og prøvde kjøler og ble tatt mål av der, så feilen må ha ligget enten hos ekspeditøren som målte, eller hos sydamen...

Uansett, for mitt vedkommende var årsaken til at jeg valgte bort Torunns' at jeg fant den samme kjolen et annet sted, til og med med identisk bilde i reklamen, til en langt rimeligere pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...