Gå til innhold

Jeg er så forbanna... Hersenes mannfolk..

Anbefalte innlegg

Mannen fikk telefon fra en kompis med spørsmål om å kjøre ham til togstasjonen for bussen gikk visst ikke like vel. jeg ville egentlig ikke at han skulle ut å kjøre for været er dårlig med regn og vind og veldig ekle veier.

Dessuten har mannen akkurat kjørt utfor veien, og det var bare flaks at han ikke skadet seg. Men siden kompisen allerede hadde betalt for billetten, å ikke hadde noen andre, så ha jeg ikke samvittighet til å si nei. det tar ca 1.5 time å kjøre.

Vi skal i bursdag kl 5 i dag, så han dro kl 2 for å hente kompisen. Nå ringer han, å de har enda ikke dratt...

det er 2 timer til vi skal være i bursdagen.

Jeg er så sint. Mest fordi jeg er redd fordi veien dit er grusom på vinterstid, men også fordi vi kommer for sent til bursdagen.

Jeg har hatt det tøfft i det siste, og bursdagen var liksom dagens lyspunkt, å så har de ikke begynt å kjøre engang...

Arrg.... måtte bare få ut frustrasjonen et sted...

Fortsetter under...

Dette høres ut som min mann. Han kommer nå sier han, men tydeligvis så er nå et ganske vidt begrep for han. På hans klokke så finnes det ikke ti på eller halv eller noe, det er BARE hele timer han opererer med..

Er jo til å bli gal av, så jeg skjønner deg godt..

Da syns jeg du bare skal si til mannen din at det er uaktuellt å kjøre kompisen. Han viste også om bursdagen og det er temmelig dårlig gjort av han å ikke holde avtaler som han hadde med deg allerede. Når han ikke klarer å engang kjøre til rett tid så er det hans problem at det ikke blir noe av turen med kompisen. Å er det kompisen som ikke var klar til å kjøre aå må han også ta følgene av det og kan ikke regne med å bli kjørt.

Syns han høres en smule umoden ut jeg.. En voksen ville tatt ansvar og sagt til kompisen med en gang at han hadde en avtale han måtte rekke som hadde 1. prioritet så de måtte da kjøre med en gang. Forstår at du er sint. Dette hadde ikke jeg godtatt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...