Gå til innhold

Bifil:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jeg er tiltrukket av jenter seksuelt, men har aldri hvert forelsket i ei jente. Jeg har hvert litt sammen med jenter seksuelt, men aldri noe mer. Jeg oppsøker ikke jenter, nettet eller på noen annen måte. Jeg har hvert gift i mange år, samboende og det har absolutt ikke hvert et savn å ha ei jente. Likevel nå i ettertid, kommer tankene, følelsene mine til-syne i meg selv, jeg kunne tenke meg det. Enn så lenge i en sped begynnelse, ikke klar for omverden, men i meg selv, bifil fordi jeg tenner på det. Tenner også på det romantiske myke, ikke absolutt ikke bare på det agerende. Forvirringen er til å føle på. Hjelp sier jeg, tør ikke utforske tror jeg da....

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror mange er der du er..inkluert meg selv...Men jeg har aldri vørt me jenter....vet at dersom situasjonen oppstår, og jeg tiltrekkes av en jente...så vil jeg gjerne finne ut hva dette er.

Snakker gjerne mer med deg,..men da på et lukket fora:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

har det på nesten samme måte selv.jeg er i forhold med en mann,men føler meg ikke som meg selv på en måte:) men nå er jeg i ett forhold med han,å skal ha barn med han,så....ting har gått litt fort...men er fortsatt enda "ung",så tiden får vise hva som skjer:) men har innerst inne vist fra jeg var 12/13 år at jeg likte jenter også.prøvd noen ganger å innlede ett forhold,men jeg har trekt meg tilbake, pga redsel for omverden og meg selv....vært mye usikkerthet.....føler ikke jeg kan være meg selv 100% når jeg ikke føler meg 100 % hvis du skjønner :) men tiden får vise hva som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...