C.L.H85 Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Sikkert dumt spm, men hoppet rett inn her når jeg var i 3 trimester og har ikke fått med meg hva alt betyr; HI??, Dytte??, Ma?? ser dette flere ganger men usikker påhva det betyr?
marsve Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 HI er den som har skrevet hovedinnlegget. Hvis man skriver et innlegg anonymt så kan man signere med HI senere i diskusjonen for å vise at det er du som har skrevet hovedinnlegget f.eks. Dytte vil egentlig bare si at man "dytter" et innlegg inn på første siden igjen. Innlegg ingen har skrevet noe på på en stund forsvinner bare lenger og lenger bakover i rekka kan du si, så hvis noen vil ha det frem på førstesiden igjen, enten fordi man har skrevet innlegget selv og vil ha mer respons, eller de trådene som "skal" ligge på første siden som f.eks innlegget om hva 3.trimester vil si bare "dytter" man på for å få dem frem. Jeg vet ikke hvilke sammenheng du har sett MA i, men jeg vet at MA ihvertfall er en forkortelse for missed abortion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå