Gå til innhold

lille blomst!??

Anbefalte innlegg

Det blir en spennende tid fremover. 4+4 i dag. Ah, tia går så sakte :-) men den går jo gjerne fortere etterhvert da. Begynner allerede å glede meg til 1.trim er over så jeg kan fortelle det til hele verden :-D

Tror det er veldig lurt av deg å ta hensyn til kroppen. Det er ingen som takker deg hvis du ikke gjør det nemlig... Det er tross alt snakk om ni måneder av et helt liv, da bør det være lov å prioritere seg selv og den lille spir,-a/ene :-)

Fortsetter under...

Trykker på Liker! hehe (litt mye på face også;)

Vi må passe på oss selv ja! Har styra litt i dag, men nå oker jeg ikke mer før jeg har spist:)

Jeg er 8+1 i dag, og nå kjenner jeg at det er kortere igjen av 1 tri enn den tiden jeg har bak meg!:) Tviler på at jeg kommer til å jobbe fult igjen med en gang jeg vet om det er 1 eller 2. sykemeldinga løper til den dagen jeg skal til ul, men blir nok ikke noe jobbing med en gang... trøtt, trøttere, trøttesen! hehe

Gleder meg veldig til å fortelle på jobb og alle andre også! har fortalt en god del venninner, men de har visst at vi prøvde... også hatt behov for å si det til noen da jeg fikk høre at det var 2!

Foreldrene mine får nok vite det ette neste ul, og ellers familie også:)

Tenk at du er i uke 9! Heldige du altså :-) Blir morsomt å fortelle til familien da sikkert, det er ihverfall noe av det jeg gleder meg mest til.

Her lar symptomene vente på seg. Prøver å ikke lese så mange SA/MA tråder her inne, blir helt stressa av det, jeg. Håper nesten (bare nesten) at kvalmen kommer snart. 5 uker i morgen! En uke siden jeg fant det ut i dag :-)

hehe, ja ikke greit å vente på symptomer! jeg var veldig kvalm i forrige sv.skap, ikke denne gangen... Har ventet lenge på kvalmen, men er nå fornøyd med å "bare" ha dårlg matlyst. men i går var jeg uggen hele dagn og "smakte" på maten igjen to ganger, helt plustelig. heldigvis ikke kastet opp, men ubehagelig var det!

Er 8+ 4 i dag, uke 9 på onsdag:) (står uke 9 her på bim ja) Deilig at tiden faktisk går!

Har fortalt broren min om alt sammen (han og samboer vet det) i tillegg til en del venninner. Foreldrene mine hadde sikkert bare blitt glade, men jeg har fremdeles ikke fått meg til å fortelle det... vet at de (spesielt faren min) ikke hadde klart å holde det hemmelig og da vil jeg vente til jeg er klar for å fortelle det til alle. (tanter, besteforeldre osv)

skal på ny ul mandag om en uke... gleder meg!!!

Krysser fingrene for at det går bra for oss begge! morro at det klaffet så fort for deg også!

Helt enig at alle sa/ma trådene bør styres unna! jeg blir også helt nervøs av å lese de!

Sliten i dag, ja. Har vært en sinnsykt hektisk helg, og nå kjenner jeg at matlysten ikke er helt som den pleier og litt kvalmebølger av og til, men det kan like gjerne være fordi jeg er sliten altså. Så bra at du ikke har vært så kvalm denne gangen, kanskje det er gutt(er) nå da ;-) Siden du var kvalm med lillemor.

Blir kjempe spennende med ny ul da! Jeg kommer til å sjekke bim mange ganger den dagen ;-) Har tenkt å bestille tidlig ul denne gangen jeg også. Har så lyst til å se med egne øyne at det er et lite nurk der inne.

hehe, ja blir spennende med ny ul! vet det er en del som følger med på meg da!;)

skjønner godt at du vil sjekke! jeg ville anbefalt å sjekke for alle som lurer, men det er sikkert lurt å vente til mellom uke 9-12... skulle man ha feilberegnet når man ble gravid osv så er det kjedelig å komme for tidlig på ul. da risikerer man å ikke se noe første gangen;)

jeg har en følelse av en av hver jeg da, men det blir spennende å se!:) har du noen følelse av hva som skjuler seg i magen din?? Mannen min tror iallefall jente (hadde jentefølelse da vi ikke visste at det var 2) men en av hver hadde vært morro!

Annonse

Ja, tenkte å prøve å få time rundt uke 11. Har ikke bestilt noe legetime ennå heller, får se an formen litt først. Har litt magefølelse på jente denne gangen, ønsket meg veldig gutt forrige gang, og det fikk jeg. Nå har jeg ingen ønsker, gutt eller jente spiller ingen rolle :-) En av hver hadde vært morsomt da! Jeg for min del tror jeg klarer meg fint med en... ;-) Formen fortsatt slappesen?

fortsatt elendig form ja! Sliter tilogmed med å henge opp tøy! Nødt til å sitte på en stol og brette/henge opp tøy! huff...

Gubben trøster meg med at da er det sikkert to der fremdeles siden jeg er såååå elendig;)

håper han har rett! hehe

Holder med gubben din der, lille blomst :-) Må jo være to hvis du er sååå dårlig, hehe. Her er formen litt opp og ned, merker at den rosa skyen er forbi og utålmodigheten på plass. Synes dagene går vannvittig sakte.... 5+3 liksom, er jo ingen ting det... Leeeeenge til jeg kan ta tidlig ul til og med. Syte, syte, neida, er veldig lykkelig over å være gravid :-)

hehehe! vet akk åssen det var! ikke mange ukene siden jeg også syns tiden gikk sent! heldigvis går det bedre nå som jeg ikke er sørpe forkjølet i tillegg til gravid! var jo helt ødelagt i 3 uker i strekk! huff

holder meg gubben jeg også! kjenner meg litt sprekere nå, og er livredd for at det betyr at jeg bare er enlinggravid istedenfor flerlinggravid! iiiik! hehe, føler meg en smule hysterisk altså!;)

vi får vel bare slappe av og nyte å være gravide vel??

Hei snuppa! god fredagskveld til deg!

hmmm... nyte er vel ikke et ord jeg ville brukt nei...

Syns dette er slitsomt jeg! Har kjempet med meg selv i hele dag bare for å rydde huset før helgen! Litt lei av å gå hjemme, ikke lyst å jobbe enda heller - så lenge formen er som nå... og alt for ofte innom bim sidene for å se om det er flere som surrer rundt på dagtid! hehe

Neida, er ok nå egentlig... føler meg ikke så ille sliten nå, men begynner å merke litt nerver før ul på mandag. Gyn som jeg skal til var ikke så veldig koselig sist og jeg har ikke planer om å ta resten av oppfølgingen i sv.skapet hos henne! Grugleder meg for å få svar på om det er en eller to der inne!;)

Håper helgen går fort! og at jeg får ny sykemelding fra mandag, siden jeg fremdeles er dønn sliten og får problemer så fort jeg prøver å gjøre for mye!;)

Oj, jeg hadde visst litt på hjertet i dag!

Ønsker deg en veldig god helg! håper du Nyyyyyter graviditeten!:)

klem

Så hyggelig med langt innlegg :-) Skjønner kjempe godt at du grugleder deg! Er liksom ikke helt noe du gjør hver dag da, å få vite om du skal ha tvillinger eller ikke... Du må jo få ny sykemelding så lenge du føler deg sånn da.

Her er huset IKKE ryddet for helgen for å si det sånn. Herregud at en liten tass og to voksne kan rote så vannvittig. Det er helt villt hvor mye brødsmuler, middagsrester og annet snækks som kan samle seg opp under en barnestol på et par dager.

Vet ikke akkurat om jeg nyyyter graviditeten. Er veldig glad for å være gravid, men er liksom ikke så mye å nyte ennå. Gleder meg no sinnykt til det begynner å sparke inni der :-)

Riktig god helg til deg også!!! Klem!

Annonse

hehehe:) må jo bare smile når jeg leser det du skriver! Huset her ser heller ikke strøkent ut hele tiden! enda værre nå som både jeg og han er mer hjemme og egentlig ikke orker så mye;)! Hvordan er det mulig for to voksne og ett lite barn å rote sååååå mye!????? hihi

Vi har nettopp kjøpt hus (skal selge det vi bor i nå), og med min form og selfølgelig nei fra gyn i fht løft og alt mulig så er hverdagen ganske travel for oss;) Mye å se frem, men det er også mye jobbing fremover!:)

Jeg har forresten fått litt mage allerede! og håper og tror at jeg kommer til å kjenne litt spark om ikke så alt for mange uker, iallefall om det er to;)

Blir travelt med flytting sikkert, men tross alt bedre å få det unna nå, enn med en, kanskje to småttiser til! Her har vi hatt besøk i dag, så da fikk jeg ryddet litt ihvertfall, hadde liksom ikke noe valg...... Ellers må jeg si formen er upåklagelig. Kvalmen kom i uke 7 forrige gang, nå er jeg 6 uker i dag, så da får vi se.

MASSE LYKKE TIL I MORGEN!

Takk snuppa! skal gi tilbakemelding når jeg vet!

Så spennende da, om kvalmen kommer eller ikke! Blir morro når du merker mere til alt sammen;)

Vi har også fått litt orden på huset i dag! men med oppussing i 1.etg så er det ikke mye vi kan gjøre med kaoset der;) Veldig glad vi får flyttet før babyen(e) kommer! Gleder oss veldig, har tilogmed tatt oss en kjøretur forbi huset og rundt i nabolaget i dag:)

Hei snuppa:)

kommer til å savne å dele gleden ved graviditet med deg! var så utrolig glad da du kom inn på 1.tri bare en syklus etter meg!

Kjipt hele greia altså, men noen må jo miste også - sånn statistisk sett liksom... :/

Ønsker deg masse lykke til videre og håper jeg kommer inn igjen her snart! Vil gjerne følge med videre hvordan det går med deg, men tror jeg skal holde meg litt borte fra 1.tri en stund...

Koselig med en pm også hvis du sier ifra hvordan det går med deg!;)

Klem

Åååå, snufs! Jeg kommer til å savne deg også!!

Skjønner godt at du ønsker å holde deg litt borte fra 1.trim. Tror det er sunt også. Stolt av deg som klarer å holde et positivt fokus tross alt. Tror det blir vår-baby på deg, jeg ;-) Jeg må få høre hvordan deg går med deg atlså!

Klem

Tror det blir forsøk på "bim pause" selv om det blir vanskelig... Er jo sykemeldt enda og innom her flere ganger om dagen... får finne på andre ting å gjøre!;)

Vi får oppdateres snart! jeg vet hvor du er, og du finner meg på bli gravid og spå sidene etterhvert tenker jeg - nei, selfølgelig finner du meg på 1.tri snart igjen! (Nåja, vi får se hvor fort det går...)

Vi snakkes!

klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...