Gå til innhold

Trenger ny mobil, men er iphone et must eller bare en duppeditt??

Anbefalte innlegg

Ringer og sender for det meste sms og har i tillegg slik at jeg kan lese e-post på min mobil som jeg har nå, men jeg må ærlig innrømme at jeg synes prisen for en pihone er mye!

Hva trenger jeg iphone til ?? Hvilke andre telefoner kan dere anbefale meg? Liker ikke nokia spesielt!

Fortsetter under...

Jeg liker ikke Nokia heller. Har sony ericson og er fornøygd med den.

Det kommer jo ann på hva du skal bruke den til. Jeg har sånn 1-krones mobil fra netcom hehe, funker til mitt bruk som er å ringe, tekste og ta noen bilder i ny og ne. Ganske godt kamera på den. Hadde aldri brukt mye penger på mobil. Men det er meg ;)

Sånn telefonmessig trenger du virkelig ikke en iPhone. Fordelen med den eller andre typer androidtelefoner er alle application du kan laste ned, f.eks facebook, mail eller twitter. Finnes også mange morsomme informasjons-apps eller spill man kan laste ned. Ganske avhengighetsskapende, og trenger ikke koste noen ting om du bruker ditt eget trådløse nett! Jeg er veldig fornøyd med min iPhone, og det er en ganske gammel modell også så du trenger ikke kjøpe ny hele tiden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...