1. gangsmams Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Vi skal ut på tur til senteret- 20 minutter å gå! Tenkte jeg skulle ha henne i bæresele, men har med vogna også! Er 0 grader. Hva ville dere hatt på? Holder det med ullbody, ullstrømpis, tynn ulldress også vinddress utapå der igjen??? Pluss ullue, ullvotter og skinntøfler. Bærer i manduca, og da er hun jo tett inntil meg.
Mammahjertet <3 Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Jeg synes det høres tilstrekkelig ut. Hvis du har med vogna også kan du jo bare legge henne nedi den hvis du mistenker at det er for kaldt for henne(hvis det blåser mye for eksempel). Husk for all del å kle av henne når du kommer inn på senteret
1. gangsmams Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2011 Tuuusen takk for svar jeg er så ekstremt varm av meg, og mini ligner nok på sin mor ja! Er livredd for at hun skal svette! Hihi..... Så frykter iblant at jeg kler på litt for lite, men hun er alltid god og varm i nakken da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå