lille_spira Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Hun blir ikke kvitt tettheten i nesen. Har prøvd med mm og saltvannsspray. Hjelper liten stund, åsså er hun like tett igjen. Noen som har noen gode tips?
blid frøken :) Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Har du prøvd med slimsuger? Det er helt utrolig hvor mye man får ut. Jeg har brukt rhinox nesespray på natta når hun har vært helt tett. Bør ikke brukes unødvendig, men jeg tenker som så at søvn må de stakkars små få.
Ane Elise Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Hei, Prøv Miwana saltvann nesedråper ( som både spebarn, barn og voksne kan bruke) som du får kjøpt på apoteket Man drypper noe dråper på hvert nesebor, etter en stund så nyser forhåpentligvis nurket ut en del skit og åpner dermed alle porene Evt så renner det bare ut... Det funket iallfall på nurket vårt =) Lykke til og god bedring til babyen din!
Gjest Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har sånn nuk nesesuger og den funker knall! Får ut masse snørr.
Hera_75 Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Har otribaby nesesuger, og har blitt litt av en ekspert på dette etterhvert. Sprøyter først en engangsampull med saltvann opp i nesen, lar den virke (bløte opp slim og buser) mens jeg feks skifter bleie. Bruker så nesesugeren, viktig å holde for det neseboret du ikke suger fra. Funker veldig bra - kan virkelig anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå