blå og rosa+lillebror Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Er i dag 38+1. La meg tidlig i går kveld, og akkurat når jeg skulle sovne, så våkna lillefrøkna skikkelig til! Hun sparka, sprella og snudde på seg alle veier Hodet er ikke festet så hver gang hun sparka fikk jeg en skikkelig dytt mot bekkenbunnen, og det er IKKE godt Hele greia var egentlig veldig ubehagelig, spes når jeg fikk masse kynnere av dette, regner med at det ble en del press på livmor her og der. Lå og lagde div "au-lyder" en stund, sambo lurte virkelig hva som foregikk da han kom inn på soverommet etter jobb he he. Ble dårlig med søvn, men syns det var litt komisk. Flere som har sånne litt morsomme episoder nå på slutten?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 :-) Ja, kan skrive under på at det ikke er særlig behagelig. Jeg er bare 33 uker, men mini har drevet slik de siste dagene. Virker som om han tar sats og sparker og spreller og bokser verre. Spesielt er hendene hans som bokser mot blær og bukveggen rett over symfysen ubehagelig. Så jeg ligger også å hopper og "auer" når han driver på som verst. Håper han roer seg litt etter hvert, for er jo 7 uker igjen og jeg vil gjerne sove litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå