Mammahjertet <3 Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Nå må vi straks skifte om til sportsvogn delen...snufs ;-) Og da sitter jo vesla litt mindre beskyttet mot vær og vind. Har forresten denne sportsvogna her http://forbrukerportalen.no/produkter/20031/ Har pose av typen voksi urban forresten. Har du vindtett jakke på minsten, og vanlig varme klær ellers? Eller har du en hel dress? Hva kan dere anbefale til en fersking som meg. Jaja... har vært mamma i snart 7 mnd nå, men føler meg fersk likevel
Mammahjertet <3 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 26. februar 2011 dyttidytt Ingen som har tips om gode jakker eller dresser til ei snuppelure på snart 7 mnd?
trollemor86 Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har ikke samme vognen, men den er nesten helt lik da, og vertfall like åpen! Jeg grudde meg ganske mye til gutten måtte over, men da han ble for tung for baggen sin så var det liksom ikke så mye annet å gjøre! Jeg har tatt et lammeskinn og laget hull til alle selene, slik at han sitter godt og lunt på det! Skinnet gjør det litt tettere rundt ham! Jeg har bare på han ull, 2 eller 3 lag litt etter tempen. Ytterste laget er en tom og trine ulldress! Så bruker jeg vanligvis et litt stort flees teppe han har som brettes i 2 eller 4. I tillegg har han alltid buff og lue da! Da holder iallefall min gutt seg god og varm i vognen! Dersom det er mye vind og jeg må ut, bruker jeg regntrekket i tillegg. Det jeg har er helt gjennomsiktig så han bryr seg ikke om at det er på, bare en ekstra ting å leke med på turen det =)
*smula* Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Når du har posen i, ville jeg hatt på barnet vanlige varme klær på kroppen og en vindtett jakke på overkroppen i tillegg. Selvfølgelig lue og votter. Det er veldig lurt å ha lammeskinn i bunn, det isolerer og varmer.
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Jeg pleier å ha en softshelljakke på når det er noen plusssgrader, ellers bruker jeg en tovet merino ull dress. Fra name-it.
Mammahjertet <3 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2011 Jeg synes det er så vanskelig å finne varme og vindtette jakker i størrelse 74 og 80. I 86 og oppover er det masse å velge mellom. Hvis du har tips konkret om en jakke så bare kom med det Må også skaffe meg et trekk til å ha over voksiposen. siden det ikke fulgte med sportsvogna.
Mammahjertet <3 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2011 Jeg skal sjekke ut den ulldressen du nevnte Ønsker også å finne en som er vindtett. Hørte at nøstebarn hadde en vindtett utedress som var grei. Den kosta ikke så mye heller faktisk.
velsignet med to Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 Jeg kjøpte en fleecedress på Polarn o Pyret som er vindtett og vannavvisende. Bruker den i vogna i tillegg til voksiposen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå