Gå til innhold

Hvor mange dager igjen da 26.02.2011??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja.. da var endelig termindatoen kommet og alt jeg sitter med er de forbannede maseriene som jeg ellers har gjort den siste måneden!!

Har fått begge mine to noen dager før termin, så dette er en skikkelig nedtur! Er så lei av å styre med planlegging av barnevakt osv.. Kjenner jeg er et skikkelig hormontroll idag, å lunta er ikke eksisterende! Ser frem til tusen telefoner som maser om noe har skjedd/er på gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 dager igjen her og egentlig klar for føde. Har passert datoen for menstermin for "lenge" siden, så syns det er på høy tid at denne ungen kommer...

Skrevet

18 dager igjen her! Tjohei! :-)

Skrevet

7 dager igjen =D

Skrevet

85 dager, altså helt fersk i 3. trimester...

Skrevet

69 dager igjen her...Skulle ønske jeg var LITT lenger,men ;)

Skrevet

Ul termin idag, 1 uke "overtid " på mens termin... Og ingen tegn til no action her i gården:( ER såååå utålmodig og vil ha lille jenta mi nå!! :)

Skrevet

14 dager igjen å begynner å bli passe lei nå ja.....................

Skrevet

19 dager her...:)

Skrevet

13 dager igjen og folk skvetter til hver gang jeg ringer or de tror det er ting på gang... så jeg sitter her jeg da... helt isolert fra omverdenen.. hehe|

Skrevet

55 dager igjen.........må kanskje begynne å få babyutstyr og klær på plass...=)

Skrevet

18 dager igjenn !!!! Hurra hurra hurra ;O) Men er suppertklar for fødsel NÅ !!!!! Lykke til vakre damer!!

Skrevet

15 dager her :)

Skrevet

Termin i morgen og null stress:) Er så utrolig deilig å ikke være så lei og bare nyte tiden før lillegull bestemmer seg for å komme ut:) Nyter dagene med VM på tv og kjærestekos:)

Skrevet

47 dager igjen! Helt greit at det er såpass lenge igjen:)

Skrevet

28 dager igjen..

Venter og venter på at noe skal skje. Har endel vondt i korsryggen og nederst i magen. Så håper det er tegn på modning og at noe skal skje om ikke lenge :)

Lengter etter å møte prinsen i magen nå <3

Skrevet

Vi har 5 dager igjen til termin :D Nyter de siste dagene og stresser ikke så mye - lillegull kommer når han kommer <3 Men jeg lengter ubeskrivelig mye etter å endelig få møte han.

Skrevet

21 dager igjen :)

Skrevet

vi har 30 dager i gjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...