Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #26 Skrevet 26. februar 2011 Nr 1 falt ned fra sengen to ganger! Heldigvis teppe på gulvet. Nr 2 falt også ned av en seng, 2 mnd gammel. Hun hadde lært seg å rulle,rullet over dyner som var pakket rundt henne på begge sider. Følte meg som verdens verste mor alle gangene, og jeg hører fortsatt dunkene. Huff. Det gikk bra hver gang.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #27 Skrevet 26. februar 2011 eldste datt ned på sofaen når hun var ca 6 mnd. følte meg som verdens værste mamma, heldigvis gikk det fint
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #28 Skrevet 26. februar 2011 Guttungen falt ned fra stellebordet da han var 4 mnd. Glemmer det aldri, pleier alltid å holde på barnet på stellebordet når jeg må snu meg mot vasken Bare ikke denne ene gangen! Rett på legevakten, gutten bare smilte og lo, gråt ikke en gang. Nå er han tre år og hopper like greit fra kjøkkenbordet og ned på gulvet.. Det er jo kjempehøyt for en liten gutt på knappe meteren..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #29 Skrevet 26. februar 2011 Babyer som faller ned fra stellebordet har egentlig uansvarlige foreldre.Alle vet da at man ikke snur ryggen til de når de ligger på stellebordet.
Ranveig R Skrevet 26. februar 2011 #30 Skrevet 26. februar 2011 Slike uhell skjer vel helst når babyen plutseleg mestrer noko nytt. F.eks. plutseleg klarar å rulle rundt når foreldra ikkje visste at barnet kunne det. Her datt lille ned frå dobbeltsenga då ho var 9 mnd, ho hadde plutseleg lært å åle seg fram, hadde aldri gjort det før. Broren gjekk på hovudet ut av badestampen (i stativ) ved 8 mnd, då han reiste seg opp for første gong. På eitt eller anna mystisk vis klarte eg imidlertid å få tak rundt eine ankelen på han før han gjekk i golvet.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #31 Skrevet 26. februar 2011 Gutten min har ramlet ned fra seng, sofa, dolokk, you name it, x antall ganger. Han er en ordentlig liten orm, og det har han vært siden han var nyfødt. Heldigvis har han aldri falt fra store høyder, og han har aldri slått seg mer enn at det går over med en gang jeg løfter han opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå