Gå til innhold

Jenta mi på nesten 5 Mnd blir jo aldri kvitt forkjølelsen,og nå synes jeg den har blitt værre:( flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere har hun bare hatt tett nese. Nå har den rent i 3-4 dager og begynt å hoste. Hoster bare en gang eller to men er så hun brekker seg. Er vel kanskje dette snørret som renner ned i halsen og at det er derfor hun brekker seg? Men man blir jo så bekymret for disse små! Hun har ingen feber og almentilstanden er bra og hun spiser fint:)

Men hun har fått litt grøt på kveldene som smaksprøver. Er det lurt å kutte det ut og heller kun amme hele tiden og la være de smaksprøvene? Vet ikke om det har noe å si,derfor spør jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forkjølelse kan sitte lenge i hos de små, men så lenge allmenntilstanden er bra og det bare er hoste og snørr så er det ikke noe å være bekymret for. Junior har hatt stygg hoste og snørr i ca 3mnd - han er nå 4,5mnd. Av og til hoster han så han nesten brekker seg - men god allmenntilstand og det piper ikke i brystet, så jeg er ikke bekymret, selv om det ikke er kjekt å se de små med vondt i halsen. Forhåpentligvis så går det snart mot lysere tider og slutt på verste forkjølelses sesong...

Ang smaksprøver tror jeg ikke det har så mye å si, men samtidig skal jo morsmelk være det beste for immunforsvaret frem til 6mnd... Selv gir vi mme og har så vidt begynt å gi litt smaksprøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...