førstegang...1 Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Hva skal jeg gjøre? HYLGRINER 90% av tilfellene jeg legger henne. Får så vondt og føler meg som den dårligste mor på jord. Hva kan jeg gjøre??? Hva gjør jeg feil? Detter gjelder både på dag og kveldstid. Er ikke noe gøy i det hele tatt. Setter STOR pris på svar
Smørblomsten<3 Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Heisann! Forstår hvor fortvilende det er når småtten ikkehim legge seg. Hos oss er det slik at jeg legger ham FØR han blir for trøtt både dag og kveld. Hvis han legges for sent i forhold til søvn blir det bare skrik og skrål. Det kan jo av og til være vanskelig å vite hvor grensen går, men prøv å legge litt tidligere, før du ser tretthetstegn. Om dagen så har unike alltid trengt søvn etter 1-1,5t i våken tilstand. Lar det gå ca 2-3 timer før siste legging for kbelden, men er han veldig trøtt fåf han en liten dupp på 15-30 min på denne tiden også. På kveld gikk vi fra å prøve å legge ham kl 21 tiden med skrik og skrål til å legge ham 1830-19 tiden og han finner søvnen selv. Min erfaring er at sove godt om dagen= sove godt om natten Håper dere finner ut av det:-)
førstegang...1 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2011 Tusen takk for svar. Da skal jeg prøve på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå