Gå til innhold

Hormonspiral.. Fordeler og ulemper!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Litt ekkelt å få den satt inn, ett par dager med sterke menssmerter etterpå. Så begynnte stasen. Mens på 2-3 uker, 1-2 uker med pause, så mens på 2-3 uker igjen. Legen mente det ville gå over, men etter 5 mnd slik var det ut med den og på'n igjen med pilla.

Det sies at de fleste mister mens delvis eller helt da, så jeg var nok bare uheldig. Verdt et forsøk er det da, det vil jeg si:)

Stikk motsatt erfaring av Renate77 her, har mensen over 60% av tiden, og går minimum i 10 dager med blødninger, har vært oppe i tre uker på det meste med sammenhengende blødninger (vanlig mensen, ikke noe smågreier.) Går gjennomsnittlig 15-16 dager fra siste dag til neste nye, noen ganger oftere også.

Hipp hurra for spiral....eller ikke. Har konstante ryggsmerter og magekramper, i tillegg til at jeg gikk endel opp i vekt, men har etter mye slit fått av disse igjen.

hei! etter hormonspiral ble satt inn har ikke jeg blød så mye :) er kjempe fornøyd med den :) den eneste ulempe med det at sexlysten økte en del dvs masse og er kjempe kjedelig når sambo har lite sexlyst;/ må masse på han jeg. Ellers så har jeg mensen i 5 dager bruker truseinnlegg kjempe digg. Jeg har 3 barn minste jenta blir 3 år sambo har ikke barn fra før han vil ha barn men jeg er litt usikkert der så har hatt spiralen inne i snart 2 år vet ikke om jeg vil fjerne den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...