Gå til innhold

Tror dere Omar er sønnen til Michael Jackson??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For det første heter han Omer ikke Omar!! og hvis noen hadde sett resten av familien hans hadde dere lett sett at han er i familie med både sin mor, far og søster. Så lenge Omers far ikke er en hemmelig bror av Michael, så er det ikke spor av samme dna i de to! Og grunnen til at han er så "hemmelighetsfull" er for at de to var venner og hadde ett helt spesiellt bånd mellom seg, så hvorfor la hele verden få innblikk i sitt vennskap med med han når han kan beholde det for seg selv! Og dessuten er han like lojal mot sine mindre berømte venner!

Det er da ganske soleklart at den eldste er sønnen hans ihvertfall siden han har den samme sykdommen (Vittiligo), eller hva den nå heter. Den er jo ikke så vanlig tross alt. Tilfeldighetene for at akkurat hans donorbarn skulle få det er for liten til at det skulle være truverdig igjen.

Jeg trur ikke Omer er sønnen hans. Men dem har levd så tett sammen opp igjennom årene at jeg er sikker på at Michael sett på ham som sønnen sin. Og hvem vet?, kanskje han rett og slett har adoptert ham et sted underveis ,og at det er det man vil holde hemmelig.?

Annonse

Mye rykter som florerer der ute. Og at Omer er sønn av MJ tror jeg bare er tull. Men at Omer og MJ var nære hverandre tror jeg på. Og det rykte om at Omer har bidrat med sperm for å lage MJ sitt siste barn er jeg ganske overbevist om er sant. Dette hemmlighetskremmeriet Omer driver med er veldig gjennomskuelig og tullete.

Jeg tror ikke egentlig at han er sønnen hans bare så det er sagt...hi her igjen.

MEN jeg skjønner ikke hvoerfor han er så hemmelighetsfull. Hvorfor ikke bare SI nei jeg er ikke sønnen. Jeg så nemlig på skavlan i går. (og du som poengterte så heftig at han heter OMEEEEEER og ikke Omar så rettet jeg det opp i noen innlegg nedenfor..)

Jeg også synes det blir så tullete! Hva sier faren til Omer da? Eller hans familie her i norge?

Skjønner ikke helt greia. Kan han ikke bare si; jo i hjertet var jeg sønnen han, men ikke biologisk. Har omer bidratt med sperm til MJ?? det har jeg ikke hørt noe om..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...