MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Disse kynnerne mine er så rare dette svangerskapet!! I starten satt de bare i nederste delen, fra navlen og ned. Men nå er det plutselig bare høyreside av magen, hele veien fra ribbeina og ned i symfysen, og fra navlen og helt ut på siden... Ingen tvil om at det er er kynner, det er ikke babyen som presser ut.. Hun ligger festet, med hele ryggen på andre siden.. Men er dette helt vanlig?! Har aldri hørt om halvsidige kynnere før.. Hørt om bare halve magen, men da har det vært nederste halvdel liksom. Kan man føde hvis riene blir halvsidige da? Livmora trekker seg sammen bare på høyre siden?! Haha, pussige rare kroppen..
Maewin Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Har ikke hørt om det før, men selv om det er kynnere og ikke baby som presser så kan h*n jo ligge på den siden og derfor kjenner du det bedre kanskje? Ikke vet jeg, jeg kjenner mine veeeldig godt på toppen av magen, men siden jeg er høygravid og magen ikke har falt ned enda så kjenner jeg ikke det fullt så godt (på utsiden) helt nede for der har jeg alt det ekstra fra før graviditeten liksom.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2011 Vesla har ligget med hodet festet laaangt nede i 6 uker alt, og jeg kjenner veldig godt hvordan hun ligger. Så 100% sikker på at det ikke er hun som ligger der, det er bare armer og bein der Magen har synket ned på knærne omtrent (kjennes sånn ut ihvertfall), så alt kjennes jo veldig godt nå. Er 36 uker nå, og har hatt masse, masse kynnere i mange uker. Men akkurat dette var nytt for meg Men det er sikkert helt normalt, som alt annet
Mini nr 2 i mars Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Jeg har det som deg, at kynnerne ikke alltid er over hele magen...Kan ikke huske det var slik forrige svangerskap! Om det er normalt eller ikke vet jeg ikke, men du er nå iallefall ikke alene om å ha det
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Hehe... det ser så snålt ut når magen strammer seg Hadde det i forrige sv.skap kun på høyre side, og magen min ble faktisk litt skjev etter graviditeten. Buler litt mer ut ved siden av navlen. Samboeren frika litt ut når han så det første gang, for det ser merkelig ut.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2011 Så greit å høre at det er flere som har sånne Og det ser unektelig veldig rart ut ja, hehe... Det bytter stadig på her, noen ganger bare høyre side, andre ganger hele magen og plutselig bare under navlen. Blir helt sliten av å følge med på alt denne kroppen foretar seg!
lykkelig79mod Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har det på samme måten, kynnerene er sterke på høyre side der ryggen og rumpa ligger, mens det på venstre sida er det mykt og fint.. Enig med deg.. pussige rare kroppen
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2011 Har ryggen og rumpa til mini på venstre siden jeg da, så mine høyre-sidige kynnere rommer armer og bein bare.. Men absolutt flest vanlige kynnere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå