Gå til innhold

3 barnsmor neste!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter nr 3 jeg også, har to fra før av og den yngste er snart 9 mnd. Både gruer meg og gleder meg. Synes selv dette ble litt vel tett, men har bestemt meg for å beholde. Klart det er slitsomt med to, men det er den yngste som krever det meste av meg. Eldstemann er i skolealder og er veldig selvhjulpen, derfor tenker jeg at det vil bli lettere med minstemann og den nye babyen så fort de klarer seg litt på egenhånd. Kommer garantert til å bli noen slitsomme år fremmover, men når man er såpass ung så tror jeg man takler det godt! Tiden går så fort mens de er så små også, så man må ikke glemme å nyte tiden...

Først og fremst, gratulerer så mye :)

Det der skal nok gå så bra atte :P hehe..

Jeg venter også min tredje sammen min kjære, vi har to gutter i fra før av som er bare 22mnd. og 5mnd. <3

Så dette går unna, men og ta bort er ikke i mine tanker i det hele tatt.

Jeg har jo selvfølgelig det i tankene at dette kan komme til og bli slitsomt, for all del, men når dem blir litt eldre igjen så har dem jo godt nytte av hverandre da :D

Hei på dere:)

takk for det..

her er sønnen min 2 1/2 år og lille jenta mi er 5 mnd:)

Så det blir ganske så tett ja..

men jeg klarer ikke å ta abort..

men må si jeg ikke helt har klart å glemme den siste fødselen enda..hehe

Hvor langt er dere på vei..

jeg er vel ca 6 uker..

Hesann og gratulerer så mye med nr 3 på vei. Det var som meg ifjor, nå venter jeg nr 4!!! Har 2 tenåringer fra før og en på 7 mnd. Er ca 7 uker på vei nå. Både gruer meg og gleder meg til all jobben som kommer, men tenk på hvor fint det blir etterhvert!! Synes igrunnen det tyngste er å gå gravid da jeg er kvalm døgnet rundt, og med en meget aktiv sønn fra før som krabber og reiser seg overalt er jeg ganske så utkjørt. Men det er jo verdt alt slitet når en ser hvor selvstendige de små tassene blir etterhvert. Lykke til. klem

Annonse

Hei du stellita!

Jeg hører jo absolutt ikke til her på BIM lenger, men da jeg så nicket ditt måtte jeg bare stikke innom og si grattis så mye m ny graviditet!! Det går nok så bra skal du se =)

PS, har ikke sett deg inne på dinbaby/ småtroll etter fødselen? Går det bra med dere alle? :)

Så artig og se felre som venter tre tette på rad :P

Litt større mellomrom i fra sønnen til dattra de enn det er mellom mine da, og så blir det litt lengere mellom jenta de og den i magen i forhol til meg :P

Men ganske så likt selvom da, skjedent og se :P hehe..

Her så er ejg i uke 10+6 i dag, så blir ganske så akkurat 12mnd. mellom den i magen og ygste gutten min da :)

Så blir det 2år og 5mnd. mellom den i magen og elsdte gutten :)

hei:=

ja det blir ganske likt mellom oss:)

da kan vi jo følge hverandre litt:)

Graviditeten blir litt glemt bort i alt det andre her hjemme men det er bare sunt..

da går tiden mye fortere også..

Hei Lykkeli & gla:)

Åssen er det med dere?

her går alt bra:) de vokser så fort at jeg får nesten ikke hengt med--hehe..

skal du ha en til?klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...