Gå til innhold

smerter etter innsett av egg... normalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg har både opplevd det og har også ikke hatt noe særlig til smerter- Det vil si, de første gangene var magen oppblåst og noe øm, men det kaller jeg ikke smerter. Sist gang hadde jeg helt J.... vondt i magen kvelden etter innsett.Hadde bare lyst å skrike. Det var slik i en del timer, men avtok på natta. Søndagen var det ikke så ille. Mulig noe overstimulert? Hvis du bare blir verre, kan det være lurt å kontakte lege i tilfelle du er oversimulert. Men da skal det sikkert gjøre veldig vondt.

Hei joly74 :)

Jeg opplevde det samme som hansine, var veldig oppblåst i 3 4 dager etter innsett.. Syns det var inmari ubehagelig, kan det være det du har da?

Du vet, etter du har tatt ut egg og all folikkelvæska så fyller posene seg igjen med væske.. Er ikke rart man føler seg litt stinn :P

Kan man bli overstimulert etter innsett hansine?? Er jo ikke no mer medisiner annet enn evt Crinonen..

I aller verste tilfelle Joly74 kan eggstokkene vri seg, men det er svææært sjeldent :) Og sikkert forferdelig vondt..!

tusen takk for svar, og etter 4 dager nå har det roet se betraktelig. Så det er nok luftsmerter og hovne eggstokker som gir smertene. Ved første ivf-runden fikk jeg ingen ubehag, så det er vel forskjellig fra gang til gang og fra person til person:).

Ha en super søndag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...