Gå til innhold

Har du vunnet mye i ditt liv?

Anbefalte innlegg

Selv har jeg vunnet:

- 14 dagers fly + opphold på luksusresort for to personer i Thailand

- Flyreise tur/retur Paris

- 3 dagers hotellopphold i Danmark

- En dukke med dukkeseng, skap og dukkeklær

- Premierebiletter til kino

- 1 000 kr på flaxlodd

- En fotballdrakt

+ vinner alltid småting på sånne smålotterier.

Det var iallfall det jeg husket i farten.

Jeg har sånn flaks at jeg faktisk forventer å vinne en storpott i lotto en gang... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142954694-har-du-vunnet-mye-i-ditt-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har vunnet noen småting, og småpenger på lotterier rundt om. Av litt større verdi har jeg vunnet 700 kr på tipping, 1000 kr på flakslodd en gang, og har jeg vunnet 1000 kr på slike automater som fantes før 2 ganger.

Men den høgste permien jeg hatt er da jeg vant 17.200 kr på drive in bingo i Sverige engang. Det var moro ;o) Så nå regner jeg med jeg har brukt opp flaksen min

Annonse

Kaffeservise fra PP til 6personer nå jeg var12 år eller noe slikt. Har blitt gla i det nå.

Minicruce til sverige og danmark mange ganger, men det får man nesten slengt etter seg her i byen.

Vant noe i barnehagen, husker ikke hva vi vant.

Vant en VM genser en eller annen gang i min barndom, min mor som tok lodd i mitt navn. Skvatt litt når de ringte og skulle prate med meg. Men den var i voksen str og jeg var liten, så den ble liggende i mange år i skapet. Nå er det min far som har rotet den frem fra ett skap og tatt den.

Vunnet to ganger på joker, 4 rette tall tror jeg.

Jeg fikk penger av mamma til å kjøpe et flakslodd når jeg var 12 år, og skrapte fram 5000 kr! Var så glad, kunne ikke tro det! Da tok hun loddet fra meg, det var hennes penger som hadde betalt for det, dessuten skulle bilen på verksted.

Vant sengetøy på basar når jeg var 14. Mamma tok det også, ga det bort i julegave til søsteren sin.

Gjest Antarctica

Hmm, jeg leder i vinlotteriet på jobbe, har vunnet mer enn alle de andre i år. Og noen ganger har jeg vært inne i en flaxloddstim. Men vanligvis må jeg ta lodd i min sønns navn for at det skal bli noe, for det er han som har flaksen. Han har blant annet vunnet fire gevinster på fem lodd en gang. Men det var Hagelagets lotteri, så han vant ei sag og tre eksotiske planter...

Jeg har vunnet:

2 store bamser, førstepremie på tivoli.

25/50kr på flaxlodd ;)

1800kr på spilleautomat

En god del på bingo, men det går kanskje opp i opp med det jeg har brukt der ;)

Så har jeg funnet mange firkløvere, så kanskje derfor jeg er heldig ;)

Jeg har vunnet :

- 500,- i flaxlodd (og selvfølgelig mange småbeløp)

- Sistepremien i Lotto og vikinglotto x antall ganger ;)

- Snowboard + utstyr.

- Kolonialkasse i barnehagen.

- Kasse med vaske/hygiene artikler.

- 4-5000 på bingo (til sammen)

- Cirkusbilletter

- CD singler og div. ting fra radioen. (Var en ivrig deltaker på konkurranser i min barndom:) )

Sikkert noe mer jeg ikke kommer på også. Den mest verdifulle premien har vært snowboardet som var verdt 10.000,-

Synes det er veldig artig å vinne noe da, uansett verdi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...