Gå til innhold

når fikk dere mage?

nytt bøllefrø i okt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk "mage" også rundt uke 7-8,men det var fordi jeg var oppblåst,og når det gikk over og jeg var blitt 12-13 uker,så var magen fortsatt der,for da var det en liten baby mage :-)

Nå er jeg i uke 18 og magen vokser og vokser og har nå fått en søt rundt mage som jeg viser stolt fram :-)

• 4 uker senere...

sist viste magen min da jeg var 12uker på vei. så nermere ut som om jeg var 20 om du spør meg :P

vil den bli like stor denne gangen og FØR altså? synst liksom i det siste at den har blitt større og sønn min er stadig bort til magen mer og mer :P

sist skulle man trodd jeg ventet tvillinger men var bare en :P blir jeg like diger tror dere?? og vises det fortere når man er overvektig?

var like overvektig sist som nå så er litt spent siden den da kom i uke 12...

er 7+2 i dag...

• 1 måned senere...

Med mitt første barn fikk jeg ikke mage før jeg var 5 mnd på vei! med nr to 5 år senere kom magen etter ca 12 uker og denne gangen ( 3 år etter nr 2) begynte magen og komme allerede ved 7-8 uker, da begynte buksene å bli trange. er nå i 16. uke og synes jeg ser ut som jeg er 6 mnd ut i svangerskapet. Kommer til og ende som en sprukket ballong :-)

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...