Gå til innhold

Trenger hjelp jenter (Krise i forholdet)

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 29 år som har to barn på 11 mnd og 3 år, er samboer med en mann på 33.

Før vi fikk barn nr II hadde vi ett bra samliv men nå er alt gått i vranglås, ikke noe kommunikasjon, ikke noe sex, bare krangling om den minste ting osv.

Elsker mannen og vil at dette skal fungere

Har hørt det skal være noen kurs for par (vi bor i Oslo) som kan hjelpe par

i vår situasjon.

Noen som har vært på eller har hørt om slike kurs ?

Fortsetter under...

Ringte familievernkontoret , de kunne ikke hjelpe oss.

Til 2018 Vi har tid til å dyrke forholdet har snille foreldre begge to, men det som skal være romantisk havne i surmuling som oftest. Jeg skylder ikke på han, jeg innser at dette er like mye min feil, men føler alt er fastlåst.

HI

Annonse

Gjest Balle Klorin

Hvorfor ville ikke familievernkontoret hjelpe dere?

Jeg var engang på kurs i ikke-voldelig kommunikasjon i forbindelse med jobb. Kanskje det mest lærerike kurset jeg har vært på (og jeg er ikke en kurs-entusiast).

Etter fullført kurs prøvde jeg metoden ut på min mann (uten å si det til han), og det hadde en utrolig effekt. Etter et par dager var tonen oss imellom en helt annen (men vi hadde ikke så store problemer som du beskriver, men en del småkjekling). Anbefales!

Familievernkontoret hadde veldig lang ventetid og de hadde også mest fokus på megling etc.

Jeg har søkt litt rundt på nettet men funnet lite. Mye av det er sånn NLP greier og det har jeg absolutt ikke sansen for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...