snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 er gravid med 2 mann. 1 gang søkte jeg sv perm pga tung jobb fikk da brev av nav etter godt å vel en mnd de manglet 2 papirer sov vi haddde levert sammen men sv perm papirene ok greit tenkte jeg fikk en dirkete adresse og sendte de dit.. da gikk de seg til godt å vel over den tiden som "normalt" beregnes men men.. denne gangen er de samme suppa papirene er borte i gjenn!! hva i svarte natta er de mulig!! nå er jeg så oppgitt jeg nesten griner.. er samme sjef, samme jobb, samme alt bare 2 år senere!!! nå er min kontrakt med jobben over (19.02.11) å jeg får perm selvom pga jeg ikke kan jobbe i yrket pga stoffer og tyngden+ masse press. (ikke mulig å tilrettelegge pga liten bedrift) måtte bare blåse litt for skjønner bare ikke de kan skje 2 ganger på 2 år
Snart 4 barns mor.... Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 hehe må le litt, men desverre.....JA DET ER NAV. De er håpløse innenfor ALT.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2011 må nesten le selv.. er jo for håpløst for ord... nei alt order seg nok, men når hormonene koker da blir ho mor litt lettere hysterisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå