Gå til innhold

Journalist søker deg som har mistet kone/søster/mor i barsel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei til deg,

Saken vil selvsagt avhenge av hvem jeg får kommet i kontakt med. Men:

1: Jeg ønsker å belyse en aktuell problemstilling som sjelden skjer i Norge, men faktisk skjer, som på verdensbasis er et problem.

2. Jeg ønsker å se på hvordan man takler livets en av flotteste øyeblikk med noe av det mest utenkelige og værste som kan skje. I utgangspunktet håper jeg å være så heldig at jeg får snakket med noen som har kommet seg gjennom dette på en postiv måte, om dere forstår meg rett.

3. Jeg har virkelig ikke ment å tråkke noen på tærne, og beklager til dem som følte dette var feil sted å henvende seg. Men dette forumet kom opp da jeg googlet tema, så jeg tenkte det kunne være et sted å starte kildeletingen.

4. Takk til de som ser at dette er et viktig tema å ta opp, og som ser relevansen av å gjøre det her. Vi ønsker alle at en fødselssituasjon er så trygg som mulig, men om noe kan gjøres for sikkerheten så bør de taes opp.

syntes ikke dette var noe uppasende, det kan skremme like mye som de som snakker om spontanabort å det er jo lov. Nei helt ærlig man må tørre å høre sannheten. Jeg er ikke på barn i magen forum jeg er på din baby forum.. syntes at det er viktig at slke ting blir belyst, har selv en vennine der både hun og babyen holdt på å stryke med pga legene ikke ville høre på henne..

Dette må dere ikke tro på damer, innlegget er falsk:(

Hadde det vært reelt og det virkelig var en journalist som skulle skrevet om dette hadde man fått oppgitt full e-post adresse, navn på journalisten, søkbart telefonnummer ++ Her er det mye som skurrer!

Styr unna:((

Hei, innlegget er ikke falsk, og jeg la først hendvendlesen inn på etterlatte, men fikk tips om å heller legge det her. Igjen, beklager til dere som føler dere støtt. Det var virkelig aldri meningen, jeg ønsker bare å belyse en viktig sak og dette var en måte å komme i kontakt med riktig målgruppe på

Hvorfor fremstår du ikke med navnet ditt da?? Har vært journalister her inne tidligere som ville ha folk til og stille opp på repotasjer og da har de presentert seg med fullt navn og ikke med hemmelig nummer!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...