Gå til innhold

baby jogger city mini eller maclaren techno xt?

Anbefalte innlegg

Klarer ikke legge inn innlegg på barnevogndebatten, av en eller annen grunn, så jeg prøver her.

Noen som har prøvd begge disse, eller kjenner til dem godt, som vil gjøre en anbefaling?

Gutten vår er 15 måneder, og vi vel helst bruke den til reising med fly.

Fortsetter under...

Elsker min city mini! Er lett, slås samen med en hånd mense baby er i andre og går som håndbaggasje på fly.

På toppen av alt er den ganske brukbar å trille da den har rel. store hjul til å være en trille!

Går den med som håndbagasje? Det hadde vært genialt... Jeg synes ikke det ser ut som (på bilder) at den blir så liten sammenlagt fordi den ikke kan legges sammen i bredden, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg synes maclaren techno blir så mye mindre heller (har bare sett på techno irl).

Synes du barnet ditt ligger godt i den?

Annonse

Det er nesten full liggestilling og skjermen er genial! Dekker nesten hele vognen om den må.

I tillegg har jeg adapter til bilstol og det går an å ha bøyle på og.

Den skal gå som håndbaggasje om man tar julene av og har "inni" vognene og har den i bæresekk man kan kjøpe til.

Min lille ligger veldig godt i den. Kjøpte den når hun var 4 mndr forde ryggen og bekkenet mitt ikke klarte vekten av quinnyen inn og ut av bilen.

Nå er prinsessen min 20 mndr og jeg er veldig fornøyd med vognen og glemmer at det er en trille, så jeg bruker den som vanlig vogn og.

Den blir helt flat når du tar av julene, kanskje 10 cm eller noe?

Som trille er city mini fenomenal!

Skulle jeg hatt ny sportsvogn ville jeg kjøpt city elite!

Jeg har ikke prød baby jogger, kun McLaren og den synes jeg er fryktelig. Den er vinglete og veldig baktung. Jeg hang stelleveska bak og da veltet vogna!

Selv har jeg Carena, og synes den er suuuuuuper. Ikke baktung og god og trille. Har hatt den med på fly flere ganger, men den går ikke som håndbagasje da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...