:) ! Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Gutten min er snart 7 mnd. Han får 2 grøtmåltider på dagen.. Morgen og kveld. På dagen er han veldig fornøyd etter en porsjon, altså 1dl vann. På kvelden vil han ha mer.. Hvor mye kan jeg egentlig gi han? Kan jeg lage av 1,5 dl vann å gi han det?
2010 Mammaen Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Ja, det kan du godt gjøre i sultne perioder. Jeg ga en periode 1,5 dl til frokost og kvelds. Nå spiser han knapt 1 dl (9mnd) så det går jo litt opp og ned. Jeg har en slank gutt så jeg har ikke noe problem med at han har fått ekstra i perioder, men hadde jeg hatt et veldig rundt barn ville jeg kanskje heller prøvd å blande ut grøten med frukt eller grønnsakmos for å fylle opp mer uten at det blir for mye kalorier :-)
:) ! Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2011 Jeg ga han 1,5 dl i kveld og han spiste opp det uten problem Han er verken liten eller stor gutt.. Akkurat passe, så da gjør det vel ikke noe om jeg gir såpass innimellom. Puppen er ikke like spennende bestanding heller, så da blir han jo mer sulten. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå