Gå til innhold

Da var det gjort :D

Anbefalte innlegg

Har endelig-i en alder av 32 (grem...) fått somlet meg til å søke høyskole. Bedre sent enn aldri, er det jo noe som heter, så var vel på tide! Min unnskyldning for å være treg er mange barn:) Gleder meg til å begynne, og faktisk bli noe:) Gjøre noe nyttig for noen andre enn bare meg og familien, og ikke minst tjene egne penger. God helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142954214-da-var-det-gjort-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

19.41: Himmel, hadde jeg hatt den mengden hadde jeg vel aldri kommet meg ut av huset :D Jeg har seks. Fikk første som 20-åring, etter ferdig videregående og ett år på folkehøyskole. Siden kom de nokså tett, og utdanningen ble rett og slett utsatt litt. Men nå er jeg ferdig som rugekasse, minstemann er seks måneder og forhåpentligvis får han plass i barnehage fra høsten av. Så istedetfor å bare henge hjemme da, er det på tide å få med seg litt ballast på cv`n. HI

Annonse

Bedre sent enn aldri sier jeg også! Jeg er snart 28 og har "bare" 3 barn, så her ble det også utsatt pga barn. Ble jo gravid hver gang jeg skulle søke! Hehe ;) Så nå i år skal jeg søke! søker det samme som deg og ser hva jeg kommer inn på!

Lykke til og god helg! ;)

Jeg valgte også dessverre å ta en "safe" utdanning i første runde, men trivdes aldri virkelig med læreryrket, så jeg begynte på ny utdanning da jeg var 29 og jobber i dag som IT-konsulent med langt høyere lønn enn jeg hadde som lærer. Fint å slippe å tenke på jobben døgnet rundt som jeg gjorde da jeg var lærer også når jeg har 8 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...