Gå til innhold

Blødning uke 5!! Noen som har hatt og det gikk bra???

Anbefalte innlegg

Hei,

testet postivit i går, og liten blødning i dag. Har kommet litt klumper o.l!

Jeg innbilder meg at jeg har mistet alt nå, av symptomer og alt...(nå hadde jeg egentlig ikke så mye symptomer til å begynne med da)

Noen som har vært gjennom dette og det gikk bra?

Skal til legen på tirsdag......

Fortsetter under...

..men popstar, betyr dette at blødningen har stoppet?

Hvis det er en SA, så skulle du egentlig ha fått noe som minnet veldig om mensen nå... Hvis du ikke har fått det før legetimen mandag synes jeg du skal be om å få ta et par HCG-prøver.

Jeg er selv (fortsatt, håper jeg..) et eksempel på at blod og klumper ikke trenger bety slutten..

titter inn fra 3. tri jeg.. :) Jeg hadde 2 blødniger i uke 5 faktisk.. ene var jeg 5 + 1 og andre 5 + 6.. var på ul da jeg var 6 + 0 og fikk se et hjerte som banket. :) hadde en blødning da jeg var 7 + 5 også, og da såg vi et hjerte som banket som det skulle.. Så det må jo ikke være en SA selv om du blør.. Jeg hadde en SA i fjor uten å blø.. så det er veldig opp og ned det der med blødninger..

Men som MK73 skriver så får man jo en menslignenede blødning etter at alt kommer ut.. Så hvis du ikke har blødd igjen før du skal til legen mandag så hadde jeg krevet et par hcg-prøver..

masse lykke til.. håper at den lille har kloret seg fast..

Ja, blødningen har stoppet. Det gjorde den ganske fort. Jeg er bare livredd reprise fra i fjor, da jeg måtte til utskraping og de ikke fikk ut alt, og jeg måtte få pille til å få det ut hjemme ETTER utskraping. Og uttallige sjekker etter det for å se at alt var ute, med hcg som ikke sank og resten som kom ut 3 mnd etterpå!!!

Men da hadde jeg jo skyhøy hcg med mistanke om mola, pluss at jeg følte meg syk rett og slett. Nå sitter jeg her og har vært i knallform hele tiden. Det eneste som bekymrer meg nå er at det er nesten helt dødt i magen min, har frem til blødningen kjent små stikk o.l, men nå er det kun minimalt jeg kjenner.

Like greit å innstille seg på at det ikke har gått bra.....litt vanskelig å være positiv. Uansett så går det bra med meg:) Har liksom ikke trodd på det....

Takk for støtte dere og masse lykke til:)

Nå blir det legen i morgen:) Får vel svar etter andre hcg prøven på slutten av uken da.

Har ikke blødd noe mer, kun litt spotting. Brystene er ømmere og var litt dårlig i dag tidlig. Hodepine i hele går, samt veeeeeldig trøtt. Tok en test i dag tidlig, men svak var den og.

Noen av dere som har hatt stikninger som kommer og går? Har vært helt stille siden fredag nå, men i dag har det jaggu vært fart inni der igjen:)

Prøver liksom å finne tegn til at alt er ok her jeg da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...