ninairen Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Er det normalt å ha veldig vondt i hode når man er gravid? Føles ut som hodet mitt skal til å sprenges :/ Jeg bruker nesten aldri å ha vondt i hode til vanelig.. Noen andre?
♥bebi♥ Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 JA! Jeg er faktisk sykemeldt pga hodepine! Sånn ellers har jeg migrene nå og da, ikke sånn veldig ofte, men nå har jeg hatt hodepine så og si hver dag i to mnd.. fryktelig slitsomt! Hos meg tror jeg det har litt med stress å gjøre, jeg merker at når jeg tar ting i mitt eget tempo osv, så går det greit:) God bedring til deg!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Jeg også har veldig mye vondt i hodet, men tror også det har med stress å gjøre. Jeg er sykemeldt med bekkenløsning og låsning, og plages med dårlig samvittighet overfor treåringen, som jeg omtrent ikke klarer å ta vare på. At den nye ungen heller ikke var planlagt, samt at det er en del andre faktorer ute og går, gjør også at jeg stresser mye. Prøver å ikke ta for mye paracet, men noen dager har jeg så hodepine at jeg plutselig må kaste opp. Gleder meg veldig til graviditeten er over..
Zamza Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Jeg får alltid hodepine i 2 trimester:o( Det som hjelper meg er å gå tur.
Lene~mor til tre Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Uff ja denne uken har jeg hatt veldig vondt i hodet hver dag Helt vanlig... forferdelig slitsomt.
pregnito Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 kjenner til det her ja.. har hatt vondt hver dag i 4 uker nå.. er så lei.. veldig slitsomt når man samtisig på være i praksis osv.. Håper det går over snart. God bedring til oss alle
*H* Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 jeg har også hatt veldig mye vondt i hodet siiden uke 14, er uke 18 nå. gansek slitsomt, men "greit" å se at fler også har det sånn jeg pleier heller aldri å ha det til vanlig, tenkte egentlig det var stressymptomer, siden jeg har det fra før av. Men da vet jeg det er "vanlig" for oss nå
helene0: jan09+jun11 Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har en del hodepine grunnet spenninger i nakken. Det er i følge fysioterapauten en kombinasjon av at bekkenløsningen fører til svært spente muskler (som forplanter seg oppover ryggen) og forandring i tyngdepunkt etterhvert som magen vokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå